Το Υπουργείο Οικονομικών μας παραπέμπει σε Νόμο του 1953, επί Βασιλέως Παύλου για τις «ΔΟΚ» πινακίδες των εμπόρων αυτοκινήτων!!!!!!

Να που για μια ακόμη φορά έχει μπει στο στόχαστρο ο κλάδος των εμπόρων αυτοκινήτων.  Το Υπουργείο Οικονομικών αφού μας γύρισε δεκαετίες πίσω με την οικονομική κρίση και τη φοροεπιδρομή,  μας παραπέμπει σε ένα νόμο του 1953 που υπογράφει ο Βασιλεύς Παύλος, (διάταξη 23 του νόμου 2367/1953) για τις πινακίδες δοκιμής «ΔΟΚ» των επιχειρήσεων  αυτοκινήτων και αναφέρει  πως οι συγκεκριμένες πινακίδες δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε αυτοκίνητα που βρίσκονται σε φορολογική ακινησία!

Να που για μια ακόμη φορά έχει μπει στο στόχαστρο ο κλάδος των εμπόρων αυτοκινήτων.  Το Υπουργείο Οικονομικών αφού μας γύρισε δεκαετίες πίσω με την οικονομική κρίση και τη φοροεπιδρομή,  μας παραπέμπει σε ένα νόμο του 1953 που υπογράφει ο Βασιλεύς Παύλος, (διάταξη 23 του νόμου 2367/1953) για τις πινακίδες δοκιμής «ΔΟΚ» των επιχειρήσεων  αυτοκινήτων και αναφέρει  πως οι συγκεκριμένες πινακίδες δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε αυτοκίνητα που βρίσκονται σε φορολογική ακινησία! Οι έμποροι αυτοκινήτων θα μπορούν μόνο με πινακίδες «Μ» που εκδίδουν οι κατά τόπους εφορίες να κινούν τα χιλιάδες οχήματα που έχουν στις εκθέσεις τους με το ανάλογο τίμημα βέβαια που ορίζεται σε 4 ευρώ ημερησίως με ανώτατο όριο χρήσης 2 ημέρες κάθε μήνα συν το κόστος του ασφαλιστήριου συμβολαίου που κυμαίνεται σε περίπου 30 ευρώ. Η κατάσταση στον κλάδο του αυτοκινήτου είναι πάρα πολύ σοβαρή και το Υπουργείο οφείλει να αντιληφθεί το πρόβλημα που θα δημιουργηθεί, αφού βρίσκονται χιλιάδες αυτοκίνητα ακινητοποιημένα στις εκθέσεις και είναι προς επίδειξη και πώληση. Αν σε ένα αυτοκίνητο που βρίσκεται σε έκθεση υπάρξουν πολλοί ενδιαφερόμενοι και το συγκεκριμένο όχημα έχει κινηθεί για 2 ημέρες τότε δεν θα μπορεί να κινηθεί και πάλι εντός του μήνα. Ήδη το πλήγμα που έχει δεχθεί ο κλάδος είναι μεγάλο και αυτό ίσως δημιουργήσει πρόσθετα προβλήματα στην επιχειρηματικότητα.

 

 

 

 

 

Αφού η οικονομική κρίση μας γύρισε δεκαετίες πίσω, μάλλον στο Υπουργείο αποφάσισαν ότι θα πρέπει να εφαρμόζονται και οι νόμοι παρελθόντων δεκαετιών όπως αυτός του 1953!!!

              Γιάννης Αθανασιάδης

Πρόεδρος Σωματείου Εμπόρων Αυτοκινήτων

          Τέως Μέλος Δ.Σ. ΕΒΕ Ξάνθης

Σχετικά Άρθρα

Back to top button