Περιφέρεια

Τις καλύτερες εντυπώσεις άφησε το προωθητικό Press Τrip της Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης με συμμετοχή σημαντικών ξένων εκπροσώπων ταξιδιωτικών ΜΜΕ

Μια κορυφαία περιηγητική εμπειρία είχαν την ευκαιρία να βιώσουν  ξένοι ειδήμονες του ταξιδιωτικού χώρου από την Ιταλία, την Πολωνία και την Τουρκία που συμμετείχαν στο προωθητικό Press Trip, το οποίο διοργάνωσε από τις 21 έως και τις 23/11 2022 η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης με τη συνδρομή της Choose Strategic Communications Partners.

Οι 3 εκλεκτοί προσκεκλημένοι στο ταξιδιωτικό event, το οποίο  διεξήχθη στο πλαίσιο της καμπάνιας της ΠΑΜΘ «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα», γνώρισαν τους σημαντικότερους φυσικούς και πολιτιστικούς θησαυρούς της ευρύτερης περιοχής της Ανατολικής Μακεδονίας  & Θράκης αποκομίζοντας μια εξαιρετικά θετική εικόνα για την Περιφέρεια, την οποία στη συνέχεια θα μεταφέρουν στις ιδιαίτερες πατρίδες τους.

Ειδικότερα, οι συμμετέχοντες στο Press Trip ανακάλυψαν τις ομορφιές και τα κυριότερα αξιοθέατα πόλεων, όπως η Αλεξανδρούπολη, η Κομοτηνή και η Ξάνθη, περιπλανήθηκαν σε ακριτικές περιοχές, όπως το Διδυμότειχο και περπάτησαν σε παραδοσιακούς οικισμούς ιδιαίτερου χαρακτήρα, όπως το Πόρτο Λάγος. Παράλληλα, επισκέφτηκαν μουσεία και ξεναγήθηκαν σε χώρους έντονου ιστορικού και πολιτιστικού ενδιαφέροντος, όπως το Μουσείο Μεταξιού στο Σουφλί και το Μέγαρο Μουσικής Κομοτηνής.  Τοπία απαράμιλλου φυσικού κάλους, όπως το εντυπωσιακό Δέλτα του Έβρου,  τα Στενά του Νέστου και η καταπράσινη περιοχή της Νυμφαίας – πνεύμονας ζωής για την Κομοτηνή-  με το χαρακτηριστικό τουριστικό περίπτερο, ήταν τέλος κάποιες από τις στάσεις του Press Trip που εντυπωσίασαν τους ξένους επισκέπτες, ενώ είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με τοπικούς φορείς.

Το προωθητικό αυτό ταξίδι που διοργάνωσε η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης, το 7ο κατά σειρά, αποτελεί τη συνέχεια ανάλογων επιτυχημένων events, που είχαν ως αποτέλεσμα  διθυραμβικά δημοσιεύματα στον Τύπο για τις ομορφιές της ευρύτερης περιοχής.

Αυτές οι δράσεις προβολής της ΠΑΜΘ αποτελούν μέρος ενός ευρύτερου στρατηγικού σχεδιασμού που έχει ως βάση την καμπάνια «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα». Καίριο ζητούμενο είναι η ανάδειξη της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης σε απόλυτο τουριστικό προορισμό και τις 4 εποχές του χρόνου καθώς και η ένταξη της στους καταλόγους των επαγγελματιών τουρισμού, αλλά και μεμονωμένων ταξιδιωτών.

 

 

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button