Ποιος τελικά έχει το πάνω χέρι της διακυβέρνησης αυτού του τόπου;

Μας την κάνει στριφογυριστή ο Πάνος Καμμένος και θα υπερψηφίσει ότι προτείνει ο μεγάλος πολιτικός συνεταίρος Αλέξης Τσίπρας.

ΝΑΙ και στην αλλαγή φύλλου, ΝΑΙ και στην τουρκική ένωση Ξάνθης, ΝΑΙ στα πάντα, με αντάλλαγμα τη διατήρηση της συγκυβέρνησης στην εξουσία και τους ΑΝΕΛ στους υπουργικούς θώκους..

Επί συγκυβέρνησης ΝΔ – ΠΑΣΟΚ – ΔΗΜΑΡ, ίσχυε ο υπουργικός αλγόριθμος 3 – 2 – 1, σήμερα, η πίεση των συσχετισμών έχει αλλάξει δραματικά, όταν 7 βουλευτές των ΑΝΕΛ από τους 9 εκλεγέντες, έχουν τοποθετηθεί στην κυβέρνηση κατέχοντας αντίστοιχα χαρτοφυλάκια.

Μας την κάνει στριφογυριστή ο Πάνος Καμμένος και θα υπερψηφίσει ότι προτείνει ο μεγάλος πολιτικός συνεταίρος Αλέξης Τσίπρας.

ΝΑΙ και στην αλλαγή φύλλου, ΝΑΙ και στην τουρκική ένωση Ξάνθης, ΝΑΙ στα πάντα, με αντάλλαγμα τη διατήρηση της συγκυβέρνησης στην εξουσία και τους ΑΝΕΛ στους υπουργικούς θώκους..

Επί συγκυβέρνησης ΝΔ – ΠΑΣΟΚ – ΔΗΜΑΡ, ίσχυε ο υπουργικός αλγόριθμος 3 – 2 – 1, σήμερα, η πίεση των συσχετισμών έχει αλλάξει δραματικά, όταν 7 βουλευτές των ΑΝΕΛ από τους 9 εκλεγέντες, έχουν τοποθετηθεί στην κυβέρνηση κατέχοντας αντίστοιχα χαρτοφυλάκια.

Ποιος τελικά έχει το πάνω χέρι της διακυβέρνησης αυτού του τόπου;

Το 35,46% και οι 145 έδρες του ΣΥΡΙΖΑ ή το 3,69% και οι 10 των Ανεξάρτητων Ελλήνων, σύμφωνα πάντα με το εκλογικό αποτέλεσμα του Σεπτεμβρίου του 2015;

Σήμερα η συμπολίτευση διαθέτει 153 βουλευτές (144 ΣΥΡΙΖΑ και 9 ΑΝΕΛ).

Ο πρωθυπουργός έχει πολιτικά ενδώσει σε όλες τις πολιτικές απαιτήσεις του προέδρου των ΑΝΕΛ και ο κυβερνητικός συνασπισμός καλά κρατεί, γιατί πάντα ισχύει το ότι: η εξουσία ενώνει και τα ομώνυμα και τα ετερώνυμα.

 

Χρειάστηκε η πολιτική ανακοίνωση της ΝΔ και της Δημοκρατικής Συμπαράταξης “Δε θα υπερψηφίζουμε κανένα νομοσχέδιο, αν δεν υπερψηφίζεται από τη συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ” για το πολιτικό ξεμπρόστιασμα του Πάνου Καμμένου και του κόμματός του.

Οι πολιτικές ηρωϊκές δηλώσεις και διαφοροποιήσεις των ΑΝΕΛ σε θρησκευτικά, εθνικά και ηθικά θέματα που αποτελούν το πολιτικό μανιφέστο και την είσοδό τους στο κοινοβούλιο, αρχίζει να ξεθωριάζει με τη συμφωνία για υπερψήφιση της αλλαγής φύλλου και της αναγνώρισης της τουρκικής ένωσης Ξάνθης, ανοίγοντας τον ασκό του Αιόλου για αναγνώριση άλλων “ομοειδών ενώσεων” αλυτρωτικών επιδιώξεων όμορων κρατών.

Θα καλέσουμε τον Πάνο Καμμένο με βουλευτική υποψηφιότητα στη Θράκη και τον υποψήφιο περιφερειάρχη ΑΜΘ Τέρενς Κουίκ ν’ αναλάβουν τις πολιτικές τους ευθύνες, αναλογιζόμενοι το τι θα επακολουθήσει αν περάσει η τροπολογία Κοντονή και η… αλλαγή φύλου.

Και οι δύο με ταξίδια ανά τον κόσμο με έξοδα του ελληνικού δημοσίου περνάνε “τέλεια” όπως λέει και η νεολαία μας.

 

Το γνωστό κτίριο της ΕΑΠΑΞ αγοράστηκε με το ποσό των 260.000 ευρώ και οι ιδιοκτήτες εισέπραξαν μόνο τα 200.000 ευρώ κατά δήλωσή τους.

Η διοίκηση Θεολόγου Καλαϊτζή ισχυρίζεται ότι πλήρωνε κανονικά τις δόσεις του δανείου μέχρι και το 2010.

Η επόμενη διοίκηση Αλέκου Κυριακίδη δηλώνει άγνοια, δεν πληρώνονταν οι δόσεις στην τράπεζα και σήμερα το ακίνητο, μέσω πλειστηριασμού, χάθηκε για το δήμο Ξάνθης.

Το πρόβλημα ξεκίνησε από την αγορά (δανειοδότηση μέσω τράπεζας) το 2004 και από την αδιαφορία των αγοραστών (ΕΑΠΑΞ) να προβεί σε εργασίες υποστύλωσης του φέροντα οργανισμού και σε άμεσες επισκευές ώστε να διατηρηθεί σε καλή κατάσταση και να μην παρουσιάζει σήμερα όψη κατάρρευσης.

Οι δήμαρχοι Ξάνθης από το 2004 μέχρι και σήμερα, οι πρόεδροι και το ΔΣ της ΕΑΠΑΞ και οι μέτοχοι δεν έχουν καμία ευθύνη;

Πάντα όσοι έχουν πολιτικές θέσεις ευθύνης είναι ανευθυνοϋπεύθυνοι;

Δεν ήξεραν; Ας ρώταγαν, λέει ο λαός μας…

 

ΟΙ ημέρες ξέγνοιαστες και ανάμελες, προσωρινές διακοπές των τριών βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης, των βουλευτών της Θράκης, της Μακεδονίας και της Ηπείρου, όλων των κομμάτων τελειώνουν με τα νομοσχέδια για την αλλαγή φύλου και την τουρκική ένωση Ξάνθης που θα εισαχθούν προς ψήφιση από το ελληνικό κοινοβούλιο.

Ας γνωρίζουνε, ότι, αν υπερψηφισθούν αρχίζει και το ξήλωμα της κάλτσας και δε θα έχει σταματημό.

 

Η εφαρμογή TAXI BEAT πουλήθηκε στη Γερμανία αντί του ποσού των 40 εκατομ. ευρώ όσο πουλήθηκαν σε ιταλική εταιρεία τα τρένα της χώρας μας.

Η ιδιωτική ελληνική πλατφόρμα, μέσω της οποίας ο πελάτης με κλήση μέσω κινητού τηλεφώνου, καλεί το πλησιέστερο για τη μεταφορά του όχημα, αποκλειστικά επαγγελματίες ιδιοκτήτες και οδηγούς ταξί, οι οποίοι έχουν συνδεθεί με την πλατφόρμα είναι στο στόχαστρο του ΣΥΡΙΖΑ και του υπουργού υποδομών κ. Σπρίντζη, με σχέδιο νόμου που ετοιμάζεται, σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες για την κατάργησή της.

Οι εσωκομματικές ισορροπίες και ίσως, κάποιες ειλημμένες προεκλογικές και μετεκλογικές συμφωνίες και οι εμμονές της κυβέρνησης να μην αλλάξει τίποτε σ’ αυτή τη χώρα (απελευθέρωση του επαγγέλματος ΤΑΞΙ) άγουν και φέρουν την κυβέρνηση σε στενά μονοπάτια και επικίνδυνους ατραπούς.

Φαίνεται επικοινωνιακά ότι κάποια πράγματα αλλάζουν, αλλά στην πραγματικότητα… ΟΛΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕΝΟΥΝ….

Σχετικά Άρθρα

Back to top button