ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΞΑΝΘΗΣ

Ο Διδασκαλικός Σύλλογος Ξάνθης  χαιρετίζει την ανακοίνωση του Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ξάνθης, στην οποία με τρόπο νηφάλιο και ουσιαστικό, στέλνει το μήνυμά του προς τις ελάχιστες, θορυβώδεις μειοψηφίες γονέων που μπροστά σε κάμερες, απαραίτητο αξεσουάρ, των ενεργειών τους επιχείρησαν να αποκλείσουν την είσοδο των προσφυγόπουλων στα σχολεία της χώρας μέσω μιας ασύμμετρης αναμέτρησης ανάμεσα σε ενήλικες και ταλαιπωρημένα παιδιά . 

Ο Διδασκαλικός Σύλλογος Ξάνθης  χαιρετίζει την ανακοίνωση του Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ξάνθης, στην οποία με τρόπο νηφάλιο και ουσιαστικό, στέλνει το μήνυμά του προς τις ελάχιστες, θορυβώδεις μειοψηφίες γονέων που μπροστά σε κάμερες, απαραίτητο αξεσουάρ, των ενεργειών τους επιχείρησαν να αποκλείσουν την είσοδο των προσφυγόπουλων στα σχολεία της χώρας μέσω μιας ασύμμετρης αναμέτρησης ανάμεσα σε ενήλικες και ταλαιπωρημένα παιδιά . 

Ταυτόχρονα εκφράζει την ικανοποίησή  του για την είσοδο των προσφυγόπουλων στα σχολεία της πατρίδας μας και τη συγκίνησή του για τα χαμόγελα που φώτισαν τα σκυθρωπά πρόσωπα παιδιών που έχουν διανύσει  χιλιάδες ΄΄μουσκεμένα΄΄ χιλιόμετρα, πριν καταλήξουν στη χώρα μας, προσπαθώντας να γλυτώσουν από το θάνατο.

Ο Διδασκαλικός Σύλλογος Ξάνθης, άλλωστε, με ανακοίνωσή του, έχει πάρει θέση υπέρ της ένταξης των προσφυγόπουλων στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα για όσο καιρό φιλοξενούνται στη χώρα μας. θεωρεί, επίσης, πολύ θετική την ανακοίνωση της Ανώτατης Συνομοσπονδίας Γονέων Ελλάδας η οποία τάσσεται υπέρ της φοίτησης των προσφυγόπουλων στα σχολεία της χώρας και καλεί όλους τους γονείς, του Συλλόγους Γονέων, τις Ενώσεις Γονέων και τις Ομοσπονδίες να υποδεχτούν και να αγκαλιάσουν στο σχολείο τους τα προσφυγόπουλα και να απομονώσουν τυχόν ρατσιστικές και ξενοφοβικές αντιδράσεις που στοχοποιούν τους πρόσφυγες και τους μετανάστες.

 

                                                             

 

Από το Δ.Σ.

 

Σχετικά Άρθρα

Back to top button