Δυστυχώς εδώ και χρόνια για την ευρύτερη περιοχή
της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης,
που απλώνεται ανάμεσα στους ποταμούς
Στρυμόνα, Νέστο και Έβρο,
η ιστορική σιδηροδρομική γραμμή κλείστηκε
μέσα στα μπαούλα του υποσυνειδήτου
που δημιουργήθηκε σταδιακά από το άθροισμα
των περαστικών «γραφικοτήτων».
Η γραφή μας, προσπαθούσε πάντα
να είναι ένας τρόπος αντίστασης στα πλήγματα
που έφερναν οι ασημαντότητες των θιάσων
στο πέρασμα του χρόνου.
Διαβάζοντας την Ημερησία της 18ης Ιουνίου διαπιστώνουμε
την συλλογική θέληση και προσπάθεια όλων των Πελοποννησίων
σε συνεργασία με την κεντρική διοίκηση,
για την σταδιακή επανεργοποίηση του ιστορικού σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου «το οποίο θα μπορεί να εξυπηρετεί δυνητικά τόσο τις πολιτιστικές και τουριστικές διαδρομές,
όσο όμως και τις τοπικές επιβατικές ανάγκες».
Ο Εμπορικός Σύλλογος Ξάνθης
τον Αύγουστο του 2022 προσπάθησε με μία επιστολή του
προς τον Υπουργό Τουρισμού να ταράξει τα λιμνάζοντα νερά.
Δυστυχώς την κίνηση αυτή δεν την πήραν στα χέρια τους
οι αρμόδιοι αιρετοί διαχειριστές για να την πάνε ένα βήμα
πιο κοντά προς την υλοποίησή της.
Έτσι το μόνο που μας μένει τώρα
είναι να παρακαλάμε να μας έρθει κάποιος «θείος»
από την αλλοδαπή.
Ως συνήθως δηλαδή,
πειθαρχημένοι σε έναν εξωραϊσμένο ζυγό.
Με εκτίμηση
Μιχάλης Σπανίδης
Εκδότης-Βιβλιοπώλης
(φωτογραφικό αρχείο εκδόσεων Σπανίδη)