Τοπικά νέα

Ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας δημοτικής αρχής

Έχοντας υπόψη:

  • τις διατάξεις του άρθρου 67 του Ν.3852/2010, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, μεταξύ άλλων, αναφέρεται ότι:
  1. Χρόνος κατάθεσης θεμάτων

Στην ημερήσια διάταξη της συνεδρίασης, εγγράφονται υποχρεωτικά τα θέματα που επιθυμεί να θέσει κάθε δημοτικός σύμβουλος, τα οποία αφορούν στο έργο της δημοτικής αρχής, εφόσον έχουν κατατεθεί εγγράφως στο προεδρείο του δημοτικού συμβουλίου, τρεις (3) ημέρες πριν από τη συνεδρίαση. (άρθρο 67Α παρ.2 ν.3852/10, όπως προστέθηκε από το άρθρο 7 του ν.5056/23)

III. Αριθμός θεμάτων προς συζήτηση

Κάθε δημοτικός σύμβουλος, μπορεί να θέσει έως ένα (1) θέμα.  (άρθρο 67Α παρ.2 ν.3852/10, όπως προστέθηκε από το άρθρο 7 του ν.5056/23)

Εφόσον έχουν υποβληθεί συνολικά πάνω από δέκα (10) θέματα, διενεργείται δημόσια κλήρωση από το προεδρείο για τα θέματα που πρόκειται να συζητηθούν και τα οποία εγγράφονται στην ημερήσια διάταξη. (άρθρο 67Α παρ.2 ν.3852/10, όπως προστέθηκε από το άρθρο 7 του ν.5056/23)

Στην ημερήσια διάταξη εγγράφονται έως τρία (3) θέματα που προτείνονται από συμβούλους της πλειοψηφίας. (άρθρο 67Α παρ.2 ν.3852/10, όπως προστέθηκε από το άρθρο 7 του ν.5056/23)

Επιπλέον των ανωτέρω δέκα (10) θεμάτων, έως δύο (2) θέματα μπορούν να συζητούνται εφόσον τα έχουν θέσει οι πρόεδροι των δημοτικών κοινοτήτων. Αν έχουν υποβληθεί πάνω από δύο (2) θέματα από τους προέδρους δημοτικών κοινοτήτων, τότε διενεργείται κλήρωση. (άρθρο 67Α παρ.2 ν.3852/10, όπως προστέθηκε από το άρθρο 7 του ν.5056/23)

  1. Υποχρεωτική παρουσία αιρετών

Η παρουσία του δημάρχου, του αρμόδιου αντιδημάρχου, του εντεταλμένου συμβούλου ή του πρόεδρου νομικού προσώπου στη συνεδρίαση είναι υποχρεωτική, εφόσον έχει εγγραφεί θέμα της αρμοδιότητάς τους στην ημερήσια διάταξη. Σε περίπτωση κωλύματος, ορίζεται από τον δήμαρχο ο ίδιος ή άλλος αντιδήμαρχος ή εντεταλμένος σύμβουλος για να συμμετάσχει στη συζήτηση του εν λόγω θέματος.  (άρθρο 67Α παρ.2 ν.3852/10, όπως προστέθηκε από το άρθρο 7 του ν.5056/23)

  1. Χρόνος ενημέρωσης δημοτικών συμβούλων

Ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου ενημερώνει, δέκα (10) τουλάχιστον ημέρες πριν από τη συνεδρίαση, τους δημοτικούς συμβούλους για την ημερομηνία, τον τόπο συνεδρίασης, καθώς και για την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των θεμάτων.  (άρθρο 67Α παρ.3 ν.3852/10, όπως προστέθηκε από το άρθρο 7 του ν.5056/23)

  1. Συζήτηση άλλων θεμάτων

Απαγορεύεται η συζήτηση οποιουδήποτε άλλου θέματος κατά τη συνεδρίαση αυτή, καθώς και η λήψη οποιαδήποτε απόφασης.  (άρθρο 67Α παρ.4 ν.3852/10, όπως προστέθηκε από το άρθρο 7 του ν.5056/23) (ΥΠ.ΕΣ. εγκ.1237/94548/06.11.2023)

VIII. Απαρτία

Για τη συνεδρίαση αυτή δεν εφαρμόζεται η παρ.10 του άρθρου 67, περί απαρτίας του δημοτικού συμβουλίου.  (άρθρο 67Α παρ.6 ν.3852/10, όπως προστέθηκε από το άρθρο 7 του ν.5056/23) (ΥΠ.ΕΣ. εγκ.1237/94548/06.11.2023)

Σας ενημερώνουμε, ότι η ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας τής δημοτικής αρχής, θα πραγματοποιηθεί, στις 20-6-2024, ημέρα Πέμπτη και ώρα 18:00, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου.

Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου

Ιωάννης Σ. Δρεμσίζης

 

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button