Αναμένουμε την εξέλιξη στη σταθερότητα λόγων και έργων.

Και πριν ο πετεινός λαλήσει τρεις φορές, η νέα πρόεδρος της βουλής Ζωή Κωνσταντοπούλου, κατάπιε τις βαρύγδουπες εξαγγελίες της ότι, δε θα δεχθεί να ρθει νομοσχέδιο στη βουλή στο οποίο θα έχουν κατατεθεί για συζήτηση και ψήφιση άσχετες με το βασικό θέμα και το πνεύμα του νομοσχεδίου τροπολογίες.

Ηδη, στο πρώτο προς ψήφιση νομοσχέδιο, κατά την αντιπολίτευση, υπάρχουν 26 τροπολογίες και κατά την κυβέρνηση μόνο 6.

Και πριν ο πετεινός λαλήσει τρεις φορές, η νέα πρόεδρος της βουλής Ζωή Κωνσταντοπούλου, κατάπιε τις βαρύγδουπες εξαγγελίες της ότι, δε θα δεχθεί να ρθει νομοσχέδιο στη βουλή στο οποίο θα έχουν κατατεθεί για συζήτηση και ψήφιση άσχετες με το βασικό θέμα και το πνεύμα του νομοσχεδίου τροπολογίες.

Ηδη, στο πρώτο προς ψήφιση νομοσχέδιο, κατά την αντιπολίτευση, υπάρχουν 26 τροπολογίες και κατά την κυβέρνηση μόνο 6.

Επειδή “αρχήν γυναίκα δείκνυσι”, ρητορικώς ερωτάται η κα πρόεδρος της βουλής αν θα δεχθεί από το πρώτο νομοσχέδιο τροπολογίες ή θα ζητήσει την τροποποίηση του νομοσχεδίου, χωρίς τις επίμαχες, όσες και να είναι, τροπολογίες.

Επειδή η κα Κωνσταντοπούλου μας έχει αιφνιδιάσει και έχει πάρει και ρίσκο στις αποφάσεις της, αναμένουμε την εξέλιξη στη σταθερότητα λόγων και έργων.

 

Ο Βαγγέλης Γιακουμάκης βίωνε συνθήκες “κολάσεως” στη γαλακτοκομική σχολή Ιωαννίνων (σύμφωνα πάντα με πληροφορίες) από ομάδα συμπατριωτών του σπουδαστών. Του τοποθετούσαν λουρί στο λαιμό και τον τραβούσαν σαν σκυλάκι, τον έκλειναν σε μια ντουλάπα, του έριχναν κέρματα και τον υποχρέωναν να τραγουδά σαν τζουκ μποξ, του έκλειναν το ζεστό νερό όταν έκανε μπάνιο.

Η αυτοχειρία του νεκρού κρητικού φοιτητή αποτέλεσε τη λύτρωση για τον ίδιο από τις εφιαλτικές και απάνθρωπες καταστάσεις που ζούσε και βίωνε στη γαλακτοκομική σχολή.

Ας αναλογιστούμε το δράμα του νεαρού που ξεπέρασε τα όριά του και οδηγήθηκε συνειδητά σε μια πράξη (να κόψει τις φλέβες του) βίαια και να φύγει από αυτή τη ζωή κάτω από αφόρητους πόνους, εντελώς μόνος, μέσα στο βούρκο και τα θολά νερά της λίμνης, εκεί στην ίδια λίμνη που πριν από διακόσια χρόνια ο Αλή  πασάς έπνιξε την κυρά Φροσύνη μαζί με άλλα όμορφα κορίτσια.

Ο θάνατός του, ίσως, ταρακουνήσει την ελληνική κοινωνία και αναθεωρηθούν από την πολιτεία τα ισχύοντα σε δημοτικά σχολεία, γυμνάσια, λύκεια, πανεπιστήμια, στο στρατό και γενικότερα στα διάφορα κοινόβια.

Θα κλείσουμε την αναφορά μας για την ενδοσχολική βία με την “ομερτά” που επικρατεί στους χώρους αυτούς και στην παντελή(;) άγνοια των υπεύθυνων για τα τεκταινόμενα.

Η πρακτική είναι πάντα η ίδια και στην καθημερινότητά μας, όλοι έχουμε ακούσει για τον τρελό του χωριού που κατασκευάζουμε για να “διασκεδάσουμε” δείχνοντας την “ανωτερότητά μας” και τη δύναμή μας μέσα από την ανευθυνότητα της αποποίησης των ευθυνών, μέσα από ένα συμπαγές σύνολο.

 

Το ότι οι γερμανοί επιδιώκουν την αντικατάσταση του υπουργού οικονομικών Γιάνη Βαρουφάκη και να χαλάσουν τον κυβερνητικό συνασπισμό του ΣΥΡΙΖΑ με τους ΑΝΕΛ και τον πρόεδρό τους Πάνο Καμένο είναι ηλίου φαεινότερο.

Για μας τους έλληνες που η πορεία της χώρας μας αποτελεί ύψιστο εθνικό καθήκον, αισθανόμαστε και πιστεύουμε ακράδαντα ότι, και ο Γιάνης Βαρουφάκης και ο Πάνος Καμένος πράττουν, ενεργούν και σκέφτονται ΕΛΛΗΝΙΚΑ.

Η παραμονή του κ. Βαρουφάκη στο τιμόνι του υπουργείου οικονομικών και του Πάνου Καμένου στο υπουργείο εθνικής άμυνας είναι και απαραίτητη και επιβεβλημένη για την ομαλή πορεία της χώρας προς την έξοδο από την οικονομική κρίση και στην υπεράσπιση των εθνικών μας θεμάτων.

Η προσπάθεια του Πάνου Καμένου για να βγουν στο φως οι γερμανικές μίζες προς πολιτικούς και στρατιωτικά στελέχη των Ε.Δ. το κατοχικό δάνειο και οι γερμανικές αποζημιώσεις των θυμάτων της ναζιστικής θηριωδίας και το ότι ο Γ. Βαρουφάκης δεν είναι “οσφυοκάμπτης” θεωρούνται ως τα πλέον “μισητά” πρόσωπα στη γερμανική κυβέρνηση.

 

Οι άλλοτε λάβροι βουλευτές κατά των διοδίων και πολέμιοι των παρόχων εταιριών που κυριολεκτικά “λιμένονται” τα κέρδη των διοδίων και σημερινοί κυβερνητικοί “κάνουν την πάπια” και για τη συνέχιση της αφαίμαξης των ιδιοκτητών αυτοκινήτων και στη δημιουργία και λειτουργία των νέων διοδίων στο πέταλο του Μαλιακού.

Οι οργανώσεις του “δεν πληρώνω” που αντιδρούσαν και άνοιγαν τις μπάρες των διοδίων έχουν καταπιεί τη γλώσσα τους, έχουν σωπάσει.

Το κόστος των διοδίων Θεσσαλονίκης – Αθήνας (30,50 ευρώ) είναι σχεδόν το ίδιο με ένα αεροπορικό εισιτήριο της “Rayan Air” για την αντίστοιχη διαδρομή.

Είναι απαράδεκτο να μην υπάρχει παράδρομος δρόμος κυκλοφορίας με τους δρόμους των διοδίων και να μη δίνεται η δυνατότητα και η επιλογή στον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου να επιλέξει ο ίδιος τη διαδρομή.

Οι ξένες νταλίκες και τα ΙΧ ή ΔΧ αυτοκίνητα πληρώνουν για τη χρήση του οδικού δικτύου της χώρας μας και είναι υποχρεωμένες(;) να διέρχονται μόνο μέσω της εγνατίας οδού και όχι από παραδρόμους.

Ας μας απαντήσει κάποια αρμόδια αρχή ή θα ρίχνει η μία στην άλλη το μπαλάκι της ευθύνης και της ενημέρωσης.

 

Μεγάλη φασαρία γίνεται για την πώληση – ιδιωτικοποίηση των δικτύων της ΔΕΗ σε κάποια “μεγάλα συμφέροντα” και στις αντιδράσεις της κυβέρνησης που επιμένει σταθερά στη γραμμή: δεν πωλούνται οι οργανισμοί κοινής οφελείας.

Τα ίδια συμβαίνουν και με τα 12 αεροδρόμια της χώρας με τη συμμετέχοντα στο διαγωνισμό εταιρεία να κόβει φλέβες για την αναβάθμιση και καλύτερη αξιοποίησή τους και προς όφελος της χώρας μας, τα ίδια συμβαίνουν και με την πώληση της ΕΥΔΑΠ.

Το ερώτημα που πλανάται είναι, γιατί οι ενδιαφερόμενες για την αγορά της ΔΕΗ εταιρείες δεν κατασκευάζουν οι ίδιες ανάλογες εταιρείες στη χώρα μας και ο καταναλωτής να επιλέγει τον πάροχο.

Γιατί οι εταιρείες που “κόπτονται” για την αγορά(;) των ελληνικών αεροδρομίων, δεν κατασκευάζουν οι ίδιες νέα αεροδρόμια και η επιλογή προσγείωσης – απογείωσης ν’ ανήκει στις αεροπορικές εταιρείες;

Γιατί δε θέλουν να λειτουργήσουν ανταγωνιστικά αλλά επιμένουν μονοπωλιακά;

Είναι μεταρρυθμίσεις οι πωλήσεις της ΔΕΗ, των αεροδρομίων και της ΔΕΑΘ ή είναι παραχώρηση των “ασημικών” της χώρας είναι παραχώρηση εθνικής κυριαρχίας;

 

Σχετικά Άρθρα

Back to top button