«Ελλείψεις εκπαιδευτικών-κάλυψη κενών»

Μπορεί η έλευση του νέου χρόνου να αποτελεί πραγματικότητα, δυστυχώς, όμως ,δε συνοδεύτηκε και με τις  απαραίτητες προσλήψεις εκπαιδευτικών για την κάλυψη των λειτουργικών κενών της εκπαίδευσης

    Η ανακοίνωση, που εξεδόθη πριν λίγες μέρες από το υπουργείο παιδείας, με τη δημοσίευση όλων των κενών επιβεβαιώνει την ύπαρξη τους, αλλά ταυτόχρονα  καταμαρτυρεί, αν μη τι άλλο,  και τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει η ίδια η πολιτεία τη δημόσια εκπαίδευση και τους εκπαιδευτικούς.

Μπορεί η έλευση του νέου χρόνου να αποτελεί πραγματικότητα, δυστυχώς, όμως ,δε συνοδεύτηκε και με τις  απαραίτητες προσλήψεις εκπαιδευτικών για την κάλυψη των λειτουργικών κενών της εκπαίδευσης

    Η ανακοίνωση, που εξεδόθη πριν λίγες μέρες από το υπουργείο παιδείας, με τη δημοσίευση όλων των κενών επιβεβαιώνει την ύπαρξη τους, αλλά ταυτόχρονα  καταμαρτυρεί, αν μη τι άλλο,  και τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει η ίδια η πολιτεία τη δημόσια εκπαίδευση και τους εκπαιδευτικούς.

   Η ανυπαρξία εκπαιδευτικής πολιτικής και η έλλειψη εκπαιδευτικών των σχολικών μονάδων δεν είναι αποτέλεσμα ενός κακού σχεδιασμού και μιας ανεπαρκούς διοίκησης του υπουργείου παιδείας, αλλά είναι μια συνειδητή πολιτική επιλογή που εντάσσεται γενικότερα στις αποφάσεις της ΕΕ και του ΔΝΤ. για περαιτέρω μείωση του μισθολογικού κόστους  του δημοσίου, αδιαφορώντας για τις συνέπειες στην εκπαίδευση των παιδιών.

  Αν και φέτος κερδίσαμε το αυτονόητο με τα βιβλία να βρίσκονταν κανονικά στα σχολεία με την έναρξη του νέου σχολικού έτους, σήμερα όμως, αν και βρισκόμαστε  στο μέσο περίπου της σχολικής χρονιάς οι ελλείψεις των εκπαιδευτικών (που δεν καλύφθηκαν εξαρχής, αλλά και αυτές που δημιουργήθηκαν) στα δημόσια και μειονοτικά σχολεία στο νομό,  δημιουργούν  προβλήματα  στην εύρυθμη  λειτουργία των σχολικών μονάδων, μετακινήσεις εκπαιδευτικών και μαθητών, άνισες ευκαιρίες μάθησης και που αποβαίνουν τελικά σε βάρος της μόρφωσης των μαθητών.

 

Ιδιαίτερα, δε, θα πρέπει να τονιστεί η συνεχιζόμενη απαξίωση της Ειδικής Αγωγής, αφού οι ελλείψεις στα σχολεία αυτά έχουν οδηγήσει ακόμα και στο κλείσιμο του Ειδικού Σχολείου Τυφλών και Βαρηκόων, λόγω της μη πρόσληψης εκπαιδευτικού στη νοηματική γλώσσα.

Αναλυτικά τα κενά έχουν ως εξής:

 

Μειονοτικά Σχολεία                     Δημόσια Σχολεία

Αγγλικών: 6                                         Δάσκαλοι: 2

Ειδικής Αγωγής: 1                               Νηπιαγωγοί: 5

Παράλληλη Στήριξη: 2                         Αγγλικών :1

Φυσικής Αγωγής: 1                             Μουσικής:  3

Πληροφορικής:  3 ΑΜΩ                       Πληροφορικής: 2

                                                            Θεατρική Αγωγή: 1

                                                            Εικαστικών: 1

                                                            Γερμανικών : 1

                                                            Ειδικής Αγωγής: 9

                                                            Παράλληλη Στήριξη: Δάσκαλοι 1

                                                            Παράλληλη Στήριξη: Νηπιαγωγοί 1

 

 

Καλούμε τη διοίκηση και το Υπουργείο Παιδείας να προβεί στη διάθεση των αναγκαίων πιστώσεων για την άμεση κάλυψη και στελέχωση όλων των κενών σε εκπαιδευτικό προσωπικό και να σταματήσει επιτέλους η απαξίωση της Δημόσιας εκπαίδευσης και του έργου των εκπαιδευτικών.

 

 

                                                        

                                                            Για το Δ.Σ. του Διδασκαλικού Συλλόγου Ξάνθης

Σχετικά Άρθρα

Back to top button