Το Σάββατο 15/01/2022 έως Παρασκευή 21/01/22, οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας,

Λεβάκη Γεωργία υπεύθυνη του προγράμματος και Τσιραμπίδης Μιχαήλ μέλος, συμμετείχαν μαζί με εκπαιδευτικούς και μαθητές από σχολεία της Πολωνίας, της Ιταλίας και της Βόρειας Μακεδονίας, στην προγραμματισμένη εκπαιδευτική εβδομάδα συνάντησης στη Σμύρνη της Τουρκίας. Οι μαθητές από τα κράτη  της Ελλάδας και της Ιταλίας, συνδέθηκαν διαδικτυακά και συμμετείχαν σε από κοινού εργασίες με τους  υπόλοιπους μαθητές του προγράμματος.

Το σχολείο υποδοχής  «IZMIR/KARSIYAKA SELCUK YASAR ALAYBEY ORTAOKULU» παρείχε μια άριστη φιλοξενία. Το πρόγραμμα περιελάμβανε επισκέψεις σε αξιοθέατα και μνημεία παγκόσμιας κληρονομιάς της Σμύρνης και της γύρω περιοχής, ξενάγηση στην παλιά πόλη, στην αρχαία πόλη της Αγοράς, στο αρχαιολογικό μουσείο και στον πύργο του Ρολογιού. Επίσης οργανωμένη ξενάγηση στον αρχαιολογικό χώρο της Εφέσου, το γραφικό χωριό Sirince και τη λίμνη φυσικού κάλους Karagol.  Οι αποστολές καλωσορίστηκαν επίσημα από τη Δήμαρχο της πόλης, η οποία τις τίμησε δίνοντας αναμνηστικά δώρα.

Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί συμμετείχαν ενεργητικά, για επτά μέρες, σε δράσεις στον χώρο του σχολείου αλληλεπιδρώντας τόσο βιωματικά όσο και διαδικτυακά. Τα οφέλη αυτής της εκπαιδευτικής εβδομάδας ήταν πολλαπλά! Η επαφή με άλλους πολιτισμούς, το διαφορετικό κοινωνικό και σχολικό περιβάλλον, η ανταλλαγή γόνιμων απόψεων, οι ενδιαφέρουσες κατασκευές, όπως η 3D κατασκευή του Πύργου-Ρολογιού της Σμύρνης,

οι ενημερωτικές παρουσιάσεις power point και οι ομαδικές καλλιτεχνικές δημιουργίες κοινής σύμπραξης των συμμετεχόντων, συνέβαλλαν σε μια άκρως επιμορφωτική εβδομάδα.

Οι σχολικές συμπράξεις, μέσα από τα προγράμματα Erasmus+, παρέχουν, τόσο στους εκπαιδευτικούς όσο και στους μαθητές που συμμετέχουν, την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με άλλους λαούς, σεβόμενοι τον πολιτισμό τους και αποδεχόμενοι το πολυπολιτισμικό πρόσωπο της κάθε κοινωνίας, γι’ αυτό και είναι πολύ σημαντική η επιδίωξη υλοποίησής τους από κάθε σχολείο. Ακολουθεί ενδεικτικό φωτογραφικό υλικό από τις δράσεις.