ΤΟΠΙΚΑ…ΜΕΤΩΠΙΚΑ

Δικαιολογημένες οι διαμαρτυρίες των κατοίκων του συνοικισμού του Δροσερού προς τον Δήμαρχο κ. Στυλιανίδη, για την έλλειψη αστικής συγκοινωνίας προς τον οικισμό.

Δικαιολογημένες οι διαμαρτυρίες των κατοίκων του συνοικισμού του Δροσερού προς τον Δήμαρχο κ. Στυλιανίδη, για την έλλειψη αστικής συγκοινωνίας προς τον οικισμό. Παρά τις επανειλημμένες συναντήσεις που είχαν μαζί του, ο κ. δήμαρχος κωφεύει στο απόλυτα φυσιολογικό αυτό αίτημα των κατοίκων.


Γιατί άραγε; Πόσο δύσκολο είναι να δρομολογηθεί ένα λεωφορείο τρεις φορές την ημέρα σε πρώτη φάση, ώστε να εξυπηρετούνται γονείς, μαθητές και εργαζόμενοι, που τώρα αναγκάζονται να χρησιμοποιούν ιδιωτικά μέσα επιβαρύνοντας συν τοις άλλοις και το κέντρο της πόλης με άσκοπες μετακινήσεις με Ι.Χ.;


******************


*Ας μη μιλήσουμε και για τα χάλια της πλατείας του Δροσερού, για την οποία υποτίθεται πως υπάρχει και σχετική δέσμευση της δημοτικής αρχής για ανάπλαση και εξωραϊσμό των χώρων της. Όσο είδαν οι κάτοικοι ανάπλαση και εξωραϊσμό, τόσο τα είδα κι εγώ!..


Πρέπει επιτέλους να καταλάβουν όλοι οι αξιωματούχοι της πολιτείας στην περιοχή μας, ότι τέτοιου είδους κενολογίες και κούφιες υποσχέσεις δεν αποτελούν απλά μία ανακολουθία ενός πολιτικάντη, αλλά ειδικά στην περιοχή μας, μπορούν να αποτελέσουν όπλο προπαγάνδας από τους γνωστούς κύκλους που εκμεταλλεύονται κάθε ευκαιρία για να εκθέσουν την ελληνική πολιτεία στα μάτια των μουσουλμάνων συμπολιτών μας, για την εξυπηρέτηση των δικών τους σκοπών.


******************


*Και για να μη θεωρηθούν υπερβολές τα παραπάνω, ίσως αξίζει να ενημερωθείτε κ. Δήμαρχε για τα εξής: Τη Δευτέρα το πρωί, με αφορμή την γιορτή του κουρμπάν μπαϊράμ, διοργανώθηκε στην πλατεία του Δροσερού μεγάλη (θρησκευτική υποτίθεται!) συγκέντρωση. Ο χώρος αποκλείστηκε από την παραμονή και το πρωί της Δευτέρας ακούστηκαν από τους διοργανωτές τα εξής “ωραία”: “Γιατί να παραμένει αυτός ο χώρος έτσι αναξιοποίητος και εγκατελειμμένος; Γιατί να μη φροντίσουμε να κτιστεί εδώ ένα μεγαλοπρεπές τζαμί, που θα αποτελέσει στολίδι για όλο τον οικισμό;”.


Αν αληθεύει κάτι τέτοιο, τότε πραγματικά υπάρχει σοβαρότατο πρόβλημα, που θα πρέπει να βάλει σε σκέψεις όλους τους αρμοδίους


******************


*Είπαν κι άλλα τα … καλόπαιδα που βρέθηκαν στη σύναξη του Δροσερού, όπως ότι στη Ρόδο υπάρχουν 3.000 “ομοεθνείς μας” (προφανώς … “Τούρκοι”!) στους οποίους η ελληνική διοίκηση δεν επιτρέπει να μιλούν τη γλώσσα τους!


Αλήθεια, θυμάται κανείς το στραπάτσο που είχε πάθει πριν από χρόνια μουσουλμάνος βουλευτής, όταν πήγε να ξεσηκώσει τις μερικές εκατοντάδες μουσουλμάνους συμπατριώτες μας των Δωδεκανήσων και αυτοί τον πήραν με … τις τομάτες;


Βλέπεις, οι Έλληνες μουσουλμάνοι των Δωδεκανήσων κατάφεραν και ξέφυγαν από τη μιζέρια την οποία επιζητούν στην πραγματικότητα οι “ηγετίσκοι” των μουσουλμάνων για τους ομοθρήσκους τους στη Θράκη. Γνωρίζουν την ιστορική και κοινωνική πραγματικότητα, γνωρίζουν το συμφέρον τους και δεν δέχονται να μεταλλαγούν από ευρωπαίοι πολίτες και μέλη ενός ιστορικού έθνους, σε υποβαθμισμένους ασιάτες και απογόνους μιας βαρβαρικής ορδής που κατέστρεψε όποιον πολιτισμό βρέθηκε στο διάβα της!


******************


*Κάλλιο αργά παρά ποτέ. “Μια νέα δομή κοινωνικής πρόνοιας” μαθαίνουμε ότι σκοπεύει να λειτουργήσει από τη νέα χρονιά ο Δήμος Ξάνθης. 


Πρόκειται για το Τοπικό Συμβούλιο Πρόληψης της Παραβατικότητας (ΤΟΣΠΠΑ), η σύσταση και λειτουργία του οποίου προβλέπεται στο νέο Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων.


Στόχος είναι να αποτελέσει γνωμοδοτικό και συμβουλευτικό όργανο “για την ανάπτυξη μιας εναλλακτικής και αποκεντρωμένης αντιπαραβατικής πολιτικής προσαρμοσμένης στις ιδιαίτερες ανάγκες και απαιτήσεις των τοπικών κοινωνιών”. 


Βεβαίως, το ερώτημα που προκύπτει είναι το κατά πόσον μπορεί να αποτελέσει ένα τέτοιο όργανο φραγμό στην παραβατικότητα, όταν ένας νέος σήμερα “εκπαιδεύεται” κατάλληλα μέσα από το Διαδίκτυο και από την τηλεόραση, όταν οι εκόνες των παντός είδους κουκουλοφόρων διαβρώνουν την κοινωνική συνείδησή του και όταν τα πολιτικά και πνευματικά πρότυπά του διαδοχικά καταρρακώνονται με τις αποκαλύψεις σκανδάλων και διαφθοράς.


Αυτό βεβαίως δεν σημαίνει ότι όλα είναι μάταια, αλλά ο αγώνας είναι σίγουρα άνισος!…


endohora@yahoo.gr

Σχετικά Άρθρα

Back to top button