Η δίαιτα Dukan που θα σας παρουσιάσω σήμερα έχει πολλά υπέρ αλλά και αρκετά κατά, όσον αφορά στις διατροφικές επιλογές και την αντίδραση του οργανισμού στον περιορισμό κάποιων ομάδων τροφίμων. Έχει όμως σίγουρα και πολύ γρήγορα αποτελέσματα εάν ακολουθηθεί πιστά.

Εμπνευστής της δίαιτας αυτής είναι ο Γάλλος διατροφολόγος και παθολόγος, που έδωσε και το όνομά του στην δίαιτα αυτή, ο Πιέρ Ντούκαν. Η ολοκλήρωση της δίαιτας αυτής πραγματοποιήθηκε το 2000 και από τότε πολλοί είναι αυτοί που την έχουνε δοκιμάσει με επιτυχία αφού υπόσχεται να χάνεις 5 κιλά την εδομάδα!

Ξεκάθαρα μπορεί να χαρακτηριστεί ως πρωτεϊνική δίαιτα αφού έχει σαν κύρια βάση της την πρωτεΐνη. Συγκεκριμένα, στα πρώτα στάδια σου επιτρέπει να καταναλώνεις μόνο:

  • άπαχη πρωτεΐνη
  • πίτουτο βρώμης, και
  • νερό

Σε αυτό το πρόγραμμα απαιτείται να περπατάς 20 λεπτά καθημερινά.

Η θεωρία αυτή βασίζεται στην ανάγκη του οργανισμού να καίει το αποθηκευμένο λίπος όταν έχουμε περιορίσει τους υδατάνθρακες.

Το ευχάριστο είναι ότι δεν έχεις περιορισμό στις ποσότητες, όταν φυσικά αυτές ανήκουν στη συγκεκριμένη ομάδα τροφών που επιτρέπονται! Οι υδατάνθρακες δεν υπάρχουν στα πρώτα στάδια της δίαιτας και όταν αργότερα ενταχθούν, περιλαμβάνονται σε ελάχιστες ποσότητες.

Πιό αναλυτικά η θεωρία της δίαιτας Dukan

Το σημείο κλειδί στην συγκεκριμένη δίαιτα είναι η πρωτεΐνη. Το να μπείς στη διαδικασία να μετράς σχολαστικά τις θερμίδες που καταναλώνεις δεν αποτελεί επιτυχή ενέργεια στη διαδικασία αυτή.

Ας δούμε με απλά λόγια τι είναι η πρωτεΐνη και γιατί προτιμάται

Διαβάστε περισσότερα  στο www.health-fitness.gr