Προς: Την κ. Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

ΘΕΜΑ:    «Διδασκαλία “οθωμανικής ιστορίας” σε μαθητές Λυκείου στη Θράκη;»

Κυρία Υπουργέ,

σύμφωνα με δημοσίευμα ηλεκτρονικού τύπου της 3ης Ιουνίου 2020 https://tourkikanea.gr/arthra-tou-istologiou/alosi-4/?fbclid=IwAR2KOtX6V57GRRouR5S3RcQllvICbL2ztw-g4L7uLKYzy9QC9vOY_z33Nes , συνέβη ένα περιστατικό πριν λίγες ημέρες σε σχολείο της Θράκης. Όταν καθηγητής αναφέρθηκε στην άλωση της Κωνσταντινούπολης, εκείνη την ώρα, τον διακόπτει μια από τις καλές μαθήτριες και του λέει : «Κύριε, εμείς τα ξέρουμε αυτά, γιατί εδώ και 4 χρόνια κάνουμε “οθωμανική ιστορία”»!!! Και όταν, έκπληκτος ο καθηγητής, ρώτησε, πού τους διδάσκουν την “οθωμανική ιστορία”, η μαθήτρια είπε: «Μέσω της εφαρμογής Βέμπεξ. Μάλιστα, πριν από λίγες μέρες γράψαμε και τεστ! Φέτος μάλιστα, είναι μια καθηγήτρια από εδώ που μας κάνει μάθημα!».

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,

Ερωτάται η κ. Υπουργός:

Έχει υποπέσει στην αντίληψή σας καθηγητές Λυκείων, είτε γενικότερα, μειονοτικών Σχολείων στη Θράκη να διδάσκουν, εκτός της διδακτέας ύλης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, ύλη σχολικών μαθημάτων, που αφορά σε τουρκικής προέλευσης εκπαιδευτικό πρόγραμμα; Εάν ναι, πως θα χειριστείτε τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι διδάσκουν, είτε ηλεκτρονικά, είτε δια ζώσης, μαθήματα τουρκικής εκπαιδευτικής ύλης και ιδιαίτερα, την εκδοχή της διδασκαλίας του μαθήματος της ιστορίας δια μέσου του τουρκικού πρίσματος;

Ο ερωτών Βουλευτής

Κυριάκος Βελόπουλος