Περί… ποιας Μειονότητας ομιλούμε στη Θράκη;

Διάβασα με προσοχή το άρθρο της κας Δραγώνα Θάλειας, Καθηγήτριας του Πανεπιστημίου Αθηνών και επι χρόνια απασχοληθείσας με προγράμματα εκπαίδευσης των Μουσουλμανοπαίδων  – που δημοσιεύθηκε στο φύλλο της «ΕφΣ της 19-20ης Ιανουαρίου 2013» με τίτλο «Η Θράκη απαιτεί περίσκεψη και ευθύνη» – και δεν μπορώ ως κάτοικος της Θράκης και δη δημοσιογράφος να μην εκφράσω την αντίθεσή μου σε όσα διέκρινα από την κατά τα άλλα σεβαστή εκπαιδεύτρια της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Διάβασα με προσοχή το άρθρο της κας Δραγώνα Θάλειας, Καθηγήτριας του Πανεπιστημίου Αθηνών και επι χρόνια απασχοληθείσας με προγράμματα εκπαίδευσης των Μουσουλμανοπαίδων  – που δημοσιεύθηκε στο φύλλο της «ΕφΣ της 19-20ης Ιανουαρίου 2013» με τίτλο «Η Θράκη απαιτεί περίσκεψη και ευθύνη» – και δεν μπορώ ως κάτοικος της Θράκης και δη δημοσιογράφος να μην εκφράσω την αντίθεσή μου σε όσα διέκρινα από την κατά τα άλλα σεβαστή εκπαιδεύτρια της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Καταρχήν θα πρέπει επιτέλους να μιλήσουμε ανοιχτά περί του μύθου της «μειονότητας» στη Θράκη. Υπάρχει Μειονότητα και αν ναι, ποια; Γιατί εμείς εδώ στη Θράκη από το 1994 και δόθε δεν έχουμε μειονότητες, αλλά πολιτισμούς που συνυπάρχουν, με τα ίδια προβλήματα – αγωνίες και οράματα.

Εμείς εδώ στη Θράκη, αγωνιστήκαμε και αγωνιζόμαστε, να πάψει η «καπηλεία» της δήθεν μειονότητας, όταν εδώ και χρόνια οι χριστιανοί τείνουν να γίνουν «μειονότητα» έναντι των δικαιωμάτων που απολαμβάνουν οι υποτιθέμενοι μειονοτικοί, δηλαδή οι έλληνες μουσουλμάνοι, πάνω στους οποίους πολλοί εκ των Αθηνών ορμώμενοι «σκεπτικιστές» και ιθύνοντες των Μ.Κ.Ο. «θησαύρισαν» εν ονόματι της «πολιπολιτισμικής Θράκης».

-Για ποια διαβούλευση κάνει λόγο η κα Δραγώνα και με ποιους;

-Ποια η διαφορά χριστιανών και μουσουλμάνων στη Θράκη;

-Τι διαφορά έχει ο Ιμάμης από τον Παπά της Εκκλησιάς μας;

-Σε τι διαφέρει και πρέπει να προσεχθεί η μουσουλμανική «μειονότητα» από την χριστιανική «πλειονότητα»;

-Και εν πάση περιπτώσει, σε τι ωφελεί η διάκριση «μειονότητας» και «πλειονότητας»;

Απαντώ σε όλα τα παραπάνω άμεσα και χωρίς περιστροφές: 


1. Διαβούλευση μεταξύ των πολιτών δεν υφίσταται για θέματα Παιδείας, που σε αυτά αποφασίζει η Ελληνική Κυβέρνηση, μιας και μιλάμε για Ελληνες Πολίτες.


2.    Οι χριστιανοί και οι μουσουλμάνοι, ξέρουν να συμβιώνουν και να διακρίνουν τη θρησκευτική τους διαφορά, αποστρέφονται όμως τους διαφόρους που καπηλεύονται αυτή τη διαφορετικότητα και δημιουργούν προγράμματα υποτιθέμενης ένταξης κοινωνικών ομάδων για να απορροφούν χρήματα από Ευρωπαϊκούς κορβανάδες.


3.    Όπως ο Παπάς μιας Εκκλησιάς, έτσι και ο Ιμάμης, πρέπει να έχει άμεση σχέση με την εποπτεία του Ελληνικού Κράτους. Το ίδιο συμβαίνει σε όλα τα κράτη. Όπως και ο δάσκαλος ενός σχολείου, έτσι και οι Ιεροδιδάσκαλοι πρέπει να εποπτεύονται από το Ελληνικό Δημόσιο, και όχι πάντως από το Τουρκικό Προξενείο.


4.   Η έννοια της «Μειονότητας», επικράτησε κάποια χρόνια που αυτό βόλευε τους κρατούντες την Ελληνική Διοίκηση στην περιοχή, αλλά βόλεψε και το Τουρκικό Πρόξενείο για να «Τουρκοποιήσει» την ελληνική μουσουλμανική κοινότητα, που εξισλαμίστηκε με αποκλειστική ευθύνη της Ελληνικής Διοίκησης κατά τα προηγούμενα χρόνια στη θράκη.


5. «Μειονότητα» στη Θράκη δεν υπάρχει, πολιτιστικές διαφορετικότητες υπάρχουν, γι΄αυτό και στη Θράκη μιλάμε εμείς οι Θρακιώτες για ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ και πάντως όχι για οτιδήποτε άλλο πυροδοτεί την συμβίωσή μας.


Αν την κα Δραγώνα, την «εξυπηρετεί» η ύπαρξη του Τουρκικού Προξενείου στη Θράκη, για να μπορεί ακριβώς να δικαιολογεί τα Προγράμματα με τα οποία ασχολείται με την κα Φραγκουδάκη στην περιοχή μας, εμείς λέμε ότι αυτό ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ και φυσικά δεν εννούμε Προξενική Αρχή στην ακρογωνιά της Ελλάδας, όταν αυτό σε επίπεδο εξυπηρέτησης των Τούρκων διερχομένων πολιτών καλύπτεται από την ύπαρξη του Προξενείου Θεσσαλονίκης.

 

Τέλος, θα θυμίσω στην Κα Δραγώνα – αν και γνωρίζω ότι το ξέρει καλύτερα από μένα – ότι το Ιερό Κοράνιο είναι γραμμένο στην Αραβική Γλώσσα και όχι στην Τουρκική, συνεπώς η κατήχηση των Μουσουλμανοπαίδων μπορεί να γίνει από τα Τεμένη και δη στην Αραβική Γλώσσα, όπως επίσης να θυμίσω ότι η Τουρκία ανα τους αιώνες πρίν, απέκτησε την Μουσουλμανική Θρησκεία προκειμένου να έχει ταυτότητα ιστορίας και μέλλοντος, μιας και μέχρι εκείνη τη στιγμή, δεν είχε κανένα σημείο αναφοράς ως «γκαγκαούζικη» φυλή.

-Όντως κυρία Δραγώνα, η Θράκη θέλει και απαιτεί περίσκεψη και ευθύνη, αλλά όχι άλλους «ελευθεριστές» της Εθνικής μας Κληρονομιάς, όχι άλλους υποτελείς της Εθνικής μας Ιστορίας και όχι άλλους «συνλειτουργούς» του Τουρκικού Επεκτατισμού στη Θράκη. Πάντως ο δρόμος που ζητάτε να υπάρξει στη Θράκη, ελπίζω να κλείσει κάποτε για εσάς και τους συνεργάτες σας, μιας και τα προγράμματά σας, μόνο διχασμό φέρνουν και τίποτε άλλο.

 

(σ.σ. Καλώ την κα Δραγώνα να δημοσιοποιήσει από το 1990 μέχρι και σήμερα, πόσα χρήματα έχει λάβει από το Ελληνικό Δημόσιο και το Ελληνικό Υπουργείο Παιδείας και Εξωτερικών, άμεσα ή έμμεσα για την υποτιθέμενη εκπαίδευση των Μουσουλμανοπαίδων και ποια τα αποτελέσματα. Θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, ακόμη και για τους οικονομικούς εισαγγελείς αλλά και τους ιστορικούς του μέλλοντος.)

 

Με απεριόριστο σεβασμό και εκτίμηση

 

Παν. Β. Πεντζουρίδης

Δημοσιογράφος

Σχετικά Άρθρα

Back to top button