Ειδήσεις

Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

Όλοι μας είμαστε μάρτυρες προγραμμάτων των καναλιών της τηλεόρασης, που απλά σπαταλούν χρόνο για να εκπέμπουν άχρηστα, ανιαρά, βαρετά θέματα.

Το βλέπουμε όταν με τις ώρες μεταδίδουν μια φωτιά που καίει στις πλαγιές και τις χαράδρες ενός βουνού, μακριά από κατοικημένες περιοχές. Όταν με τις ώρες μεταδίδουν και αναμεταδίδουν κάποιο επίκαιρο γεγονός, ότι πχ. άργησε ένα καράβι, ότι στα Εξάρχεια οι μπαχαλάκηδες και οι αναρχικοί ρίχνουν μολότοφ στους αστυνομικούς (ευτυχώς αυτό με την νέα Κυβέρνηση Μητσοτάκη μάλλον θα τελειώσει, έτσι τουλάχιστον διατείνεται η ίδια η Κυβέρνηση), ότι η πορεία τώρα έφτασε στα Χαυτεία, ότι καίγεται ένας κάδος, κλπ, κλπ.

Ξοδεύεται έτσι πολύτιμος χρόνος που κοστίζει χρήματα στα κανάλια, αλλά και πολύτιμο χρόνο σ’ όλους μας που είμαστε μπροστά στην τηλεόραση έτσι κι αλλιώς, περιμένοντας να μας κάνει πιο σοφούς και πιο ευτυχείς!

Από την άλλη, είναι διαπιστωμένο ότι πάρα πολλά σοβαρά θέματα γνώσεων, εμπειριών κλπ, που έχουν σχέση με την ίδια τη ζωή του πολίτη, με την ποιότητα της ζωής του, με το περιβάλλον, με την ίδια την ευτυχία του, κλπ. παραμένουν άγνωστα.

Πολλά από τα θέματα αυτά της ζωής, όπως πώς κυκλοφορώ στην πόλη, πώς περνώ έναν δρόμο, πώς οδηγώ, πώς ανακυκλώνω, πώς αγοράζω- καταναλώνω, πώς λειτουργώ μέσα στην οικογένεια και την κοινωνία, στη δουλειά μου, πώς συμμετέχω στις αποφάσεις τις κοινωνικές, τις πολιτικές, κλπ, κλπ παραμένουν άγνωστα ή του είναι γνωστά με στραβό και ανάποδο τρόπο.

Το τεράστιο αυτό κομμάτι γνώσεων που το λέμε εμπειρίες της ζωής έπρεπε να είναι ένα μεγάλο κομμάτι της εκπαίδευσης στα σχολεία της χώρας μας.

Δυστυχώς αυτό ακόμα δεν γίνεται και αν γίνεται επαφίεται στην κρίση ή υπευθυνότητα κάποιων εκπαιδευτικών. Αλλά αυτό είναι κάτι που από μόνο του είναι ένα τεράστιο θέμα σχολιασμού. Προτείνουμε λοιπόν, αυτή η τεράστια έλλειψη γνώσεων σε θέματα ζωής, να καλυφθεί από μικρά εκπαιδευτικά 5λεπτα, 10λεπτα ή όσο χρόνο από την τηλεόραση και τα λοιπά Μ.Μ.Ε θεωρηθεί αναγκαίο.

Θέματα όπως, πώς δεν βρωμίζω την πόλη, το περιβάλλον, πώς ανακυκλώνω το πλαστικό 100% και όχι το καταργώ!, πώς οδηγώ και συμπεριφέρομαι κατά την οδήγηση, πώς προκαλούνται τα τροχαία. Πώς λειτουργώ στην αγορά, στη δουλειά, στο σπίτι, στις σχέσεις μου με το αντίθετο φύλλο, με την κοινωνική μου λειτουργία, με τον εθελοντισμό και τελικά με την ίδια μου την ευτυχία, μπορούν να προβάλλονται και να διδάσκονται άνετα στον καναπέ του σπιτιού μας, ώστε να γίνουμε όλοι γνώστες και άριστοι λειτουργοί της ζωής.

Η ζωή δεν πρέπει να μας γίνει γνωστή μόνο μέσα από εμπειρίες που σημαίνουν “παθαίνω και μαθαίνω” (trial and error ξενιστή), που έτσι κι αλλιώς μπορεί να μας κοστίζουν πολύ ακριβά, μέχρι και με την ίδια μας την ζωή. Εμπειρίες που μπορεί να σημαίνουν ακόμα, μπορεί να μάθω τα μισά, τα στραβά και τα ανάποδα κατά πως λέει ο λαός μας.

Πρότασή μας λοιπόν, η Κυβέρνηση σε συνεργασία με τα ΜΜΕ να αναλάβει να καλύψει αυτό το τεράστιο κενό παιδείας, ώστε όλοι οι πολίτες να μάθουμε σωστά όλα τα θέματα της ζωής και έτσι να γίνουμε άριστοι λειτουργοί και κυρίως ευτυχισμένοι άνθρωποι!

Για τις Ομάδες Κοινωνικής Δράσης
Κομνηνός Γεώργιος Οικονομολόγος
Δημητριάδης Κωνσταντίνος Οικονομολόγος

Εάν συμφωνείτε με τις Ομάδες Κοινωνικής Δράσης ενώστε τη φωνή σας μαζί μας και ενταχθείτε σε κάποια Ομάδα Δράσης για να αγωνιστούμε μαζί για την λύση των προβλημάτων που ταλανίζουν την κοινωνία. Επικοινωνήστε μαζί μας στο e-mail: okd2010@hotmail.com ή στο facebook: Ομάδες Κοινωνικής Δράσης (Omades Kinonikis Drasis). Όλοι μαζί μπορούμε να κάνουμε μια πιο ανθρώπινη κοινωνία. Περιμένουμε τις ιδέες και τις απόψεις σας. Ευχαριστούμε.

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button