Πρόεδρος Ε.Ι.Ε.Τ.: “Οι εβδομαδιαίες περιφερειακές εφημερίδες διατηρούν το κύρος και την διεισδυτικότητα τους στις τοπικές κοινωνίες”

Την Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2018 πραγματοποιήθηκε στο Gazarte, η τελετή απονομής των Regional Media Awards 2018, με την παρουσία ιδιοκτητών, ανώτατων και ανωτέρων στελεχών σημαντικών Περιφερειακών και Τοπικών ΜΜΕ, εκπροσώπων της διαφημιστικής αγοράς, διαφημιζόμενων, δημοσιογράφων κ.ά.

Την τελετή παρακολούθησαν περισσότεροι από 200 συμμετέχοντες, αριθμός που αντικατοπτρίζει τη σημαντική αποδοχή της διοργάνωσης από την αγορά, καθώς και την προσπάθεια αναβάθμισης των Βραβείων.

Την Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2018 πραγματοποιήθηκε στο Gazarte, η τελετή απονομής των Regional Media Awards 2018, με την παρουσία ιδιοκτητών, ανώτατων και ανωτέρων στελεχών σημαντικών Περιφερειακών και Τοπικών ΜΜΕ, εκπροσώπων της διαφημιστικής αγοράς, διαφημιζόμενων, δημοσιογράφων κ.ά.

Την τελετή παρακολούθησαν περισσότεροι από 200 συμμετέχοντες, αριθμός που αντικατοπτρίζει τη σημαντική αποδοχή της διοργάνωσης από την αγορά, καθώς και την προσπάθεια αναβάθμισης των Βραβείων.

Τα Regional Media Awards 2018 διοργανώνονται για τρίτη χρονιά από τη Boussias Communications, με στόχο να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν τα Περιφερειακά και Τοπικά Μέσα (Εφημερίδες, Περιοδικά, Τηλεόραση, Ραδιόφωνο και sites) στη χώρα μας.

 

Regional Media Forum ‘18

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε για 2η φορά και το Regional Media Forum ‘18, ενισχύοντας τον στόχο της διοργάνωσης για ανάδειξη όχι μόνο των Περιφερειακών και Τοπικών Μέσων, αλλά και των προβλημάτων και των προκλήσεων που αυτά αντιμετωπίζουν.

Στο forum, εκπρόσωποι θεσμικών φορέων, μεγάλοι διαφημιζόμενοι, media specialist agencies και εκπρόσωποι ΜΜΕ συζήτησαν για το μέλλον των Τοπικών & Περιφερειακών Μέσων, σε δύο πάνελ.

Τα πάνελ αναφέρθηκαν τόσο στα προβλήματα, τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις στη λειτουργία και ανάπτυξη των Τοπικών & Περιφερειακών Μέσων, όσο και στα ανταγωνιστικά τους πλεονεκτήματα και στους ανασταλτικούς παράγοντες διαφημιστικής τους απορρόφησης.

Οι συμμετέχοντες αναφέρθηκαν στους πιθανούς τρόπους εμπορικής συνεργασίας των Τοπικών Μέσων με τα Μέσα πανελλαδικής εμβέλειας, στις προσπάθειες αναβάθμισης περιεχομένου των Περιφερειακών και Τοπικών Μέσων, στη δυνατότητα παροχής tailor made περιεχομένου για τους διαφημιζόμενους, στην υψηλή διείσδυση των Τοπικών Μέσων και στον ρόλο του διαδικτύου στην πορεία των ΜΜΕ.

Επιπλέον, συζητήθηκε το πόσο επηρεάζει την απορρόφηση διαφημιστικού budget η έλλειψη περισσότερων στοιχείων και ερευνών σχετικά με τη διείσδυση των Περιφερειακών και Τοπικών Μέσων και του προφίλ του κοινού τους.

Στο πρώτο πάνελ, που συντόνισε ο γνωστός δημοσιογράφος και Πρόεδρος της Ένωσης Ιδιοκτητών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών Νίκος Χατζηνικολάου,συμμετείχε και ο πρόεδρος της Ένωσης Ιδιοκτητών Επαρχιακού Τύπου Αντώνης Μουντάκης.

 

Ο κ. Μουντάκης αναφέρθηκε στα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζει τα τελευταία χρόνια ο εβδομαδιαίος Περιφερειακός Τύπος, προβλήματα που προήλθαν κυρίως από την αδιαφορία της Πολιτείας και τις ανισότητες που καλλιέργησαν οι κυβερνήσεις των τελευταίων χρόνων μεταξύ των ΜΜΕ της πρωτεύουσας και της Περιφέρειας.

Ιδιαιτέρως ο πρόεδρος της Ε.Ι.Ε.Τ. αναφέρθηκε στη μη εφαρμογή του Ν. 2328/1995 που προβλέπει την κατανομή της κρατικής διαφήμισης κατά 30% στα ΜΜΕ της Περιφέρειας, αλλά και σε άλλα χτυπήματα που δέχτηκε τα τελευταία χρόνια ο Τύπος της Περιφέρειας (κατάργηση δημοσίευσης ισολογισμών, “ψαλίδισμα” ή κατάργηση της ατέλειας στα ΕΛΤΑ κλπ.).

“Τόσα χρόνια ο εβδομαδιαίος Περιφερειακός Τύπος δεν έχει τη θέση που του αξίζει και γι αυτό ευθυνόμαστε πρώτα εμείς που δεν αναπτύξαμε εξωγενείς δράσεις. Ωστόσο, ακόμη και σήμερα, την εποχή που κάποιοι ισχυρίζονται ότι ο έντυπος Τύπος αργοπεθαίνει, εμείς πιστεύουμε σ’ αυτόν γι αυτό και είμαστε εδώ. Για να συζητήσουμε και να βρούμε λύσεις που αφορούν την προβολή των μεγάλων εταιρειών της χώρας μέσω των εντύπων μας που διατηρούν το κύρος και την διεισδυτικότητα τους στις τοπικές κοινωνίες. Για να συνεργαστούμε με στόχο αμφίδρομα οφέλη”, τόνιζε μεταξύ άλλων ο κ. Μουντάκης. 

 

Αναλυτικά, στο πρώτο πάνελ συμμετείχαν οι: Αντώνης Γρηγορόπουλος, (Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Ιδιοκτητών Ραδιοφωνικών Σταθμών), Nίκος Σύμπουρας (Μέλος Δ.Σ. Ένωσης Εταιρειών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδας), Βαλέρια Τσάμη (Αντιπρόεδρος Δ.Σ. Συλλόγου Εταιρειών Δημοσκόπησης και Έρευνας Αγοράς), Βαγγέλης Αθανασίου (Πρόεδρος Συνδέσμου Ημερησίων Περιφερειακών Εφημερίδων) και Αντώνης Μουντάκης (Πρόεδρος Ένωσης Ιδιοκτητών Επαρχιακού Τύπου).  

 

Στο δεύτερο πάνελ συμμετείχαν οι Σπύρος Καμπιώτης )Διευθύνων Σύμβουλος Ιonian TV), Πλάτωνας Μαρλαφέκας (Αντιπρόεδρος & Επικεφαλής Τμήματος Marketing και Εξαγωγών Λουξ Μαρλαφέκας)Nίτσα Καρατζόγλου (Business Unit Director, Mindshare), Ξένια Κούρτογλου (Founder & Managing Focus Bari) και Νίκος Καρτελιάς (CEO & Founder Kartelias Media Group).

 

Για το Δ.Σ. της Ε.Ι.Ε.Τ

 

   Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                           Ο ΓEN.  ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

        ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΟΥΝΤΑΚΗΣ                                ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΥ

Σχετικά Άρθρα

Back to top button