Υποβάθμιση των βασικών τίτλων σπουδών στην ειδική αγωγή

Η συνεχής αποσπασματικότητα με την οποία το Υπουργείο Παιδείας αντιμετωπίζει την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και η πλήρης αδιαφορία για τους μαθητές με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, έχουν πλέον ξεπεράσει κάθε όριο.

 

Η συνεχής αποσπασματικότητα με την οποία το Υπουργείο Παιδείας αντιμετωπίζει την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και η πλήρης αδιαφορία για τους μαθητές με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, έχουν πλέον ξεπεράσει κάθε όριο.

 

Στην ίδια τροπολογία-ομολογία κοροϊδίας χιλιάδων αναπληρωτών για την αδυναμία διορισμού μόνιμων εκπαιδευτικών κατά τα σχολικά έτη 2017-2018 και 2018-2019 και χωρίς να έχει προηγηθεί κανένας απολύτως διάλογος με τους εμπλεκόμενους φορείς, ο Υπουργός Παιδείας επιλέγει, σε σχέδιο νόμου του Υπουργείου Οικονομικών(!!), να απαξιώσει πλήρως τους βασικούς τίτλους σπουδών στην Ειδική Αγωγή. Ταυτόχρονα, η τροπολογία αποκαλύπτει τον εμπαιγμό και την αναλγησία της κυβέρνησης απέναντι στους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ71, που υπηρετούν ως αναπληρωτές εδώ και 15 χρόνια στις δομές ειδικής αγωγής, καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες.

 

 

Πρόκειται για τη δεύτερη σε σειρά (ν)τροπολογία στο χώρο της ειδικής αγωγής. Η πρώτη είχε κατατεθεί και ψηφιστεί τον περασμένο Αύγουστο, επί υπουργίας Νίκου Φίλη συντελώντας στον πρωτοφανή αποχαρακτηρισμό των οργανικών θέσεων ΠΕ61 και ΠΕ71. Αυτή τη φορά, η νέα τροπολογία εξισώνει, το βασικό τίτλο σπουδών στην Ειδική Αγωγή με μεταπτυχιακές σπουδές στην ΕΑΕ, διδακτορικές σπουδές στην ΕΑΕ, προϋπηρεσία χωρίς σπουδές στην ΕΑΕ, απαξιώνοντας πλήρως τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από το βασικό πτυχίο.

 

Στο αυριανό μας φύλλο θα δημοσιευσουμε σχετικό κείμενο των αποφοίτων τμημάτων ειδικής αγωγής Νομού Ξάνθης

 

 

Σχετικά Άρθρα

Back to top button