ΚΟΤΣΑΔΟΡΟΣ

Κυριακή 12 – 9 – 2016, βράδυ, στο Μονοπάτι της Ζωής.

Έχει γίνει η βιβλιοπαρουσίαση του έργου της Γεωργίας Κεσεδοπούλου.

Έχουν τελειώσει και οι ποιητές – τριες με τη παρουσίαση πρόσφατων ποιημάτων.

Ο Θανάσης Μουσόπουλος ευχαριστεί όλους όσους στήριξαν τις εκδηλώσεις του Δικτύου Λόγου και Πράξης στα πλαίσια των Γιορτών Παλιάς Πόλης ανανεώνοντας το ραντεβού για του χρόνου, πρώτα ο Θεός.

– Ελα μάστορα του λέω, θέλω να σου δώσω μια συνταγή τώρα που ξεκινά η νέα σχολική χρονιά, να σου πω και τα παράπονά μου.

Κυριακή 12 – 9 – 2016, βράδυ, στο Μονοπάτι της Ζωής.

Έχει γίνει η βιβλιοπαρουσίαση του έργου της Γεωργίας Κεσεδοπούλου.

Έχουν τελειώσει και οι ποιητές – τριες με τη παρουσίαση πρόσφατων ποιημάτων.

Ο Θανάσης Μουσόπουλος ευχαριστεί όλους όσους στήριξαν τις εκδηλώσεις του Δικτύου Λόγου και Πράξης στα πλαίσια των Γιορτών Παλιάς Πόλης ανανεώνοντας το ραντεβού για του χρόνου, πρώτα ο Θεός.

– Ελα μάστορα του λέω, θέλω να σου δώσω μια συνταγή τώρα που ξεκινά η νέα σχολική χρονιά, να σου πω και τα παράπονά μου.

– Στέλιο είχες όλη την άνεση να ανακοινώσεις ό,τι ήθελες απο το μικρόφωνο.

– Εκεί ύμνησα την ΚΑΡΙΟΚΑ  ΞΑΝΘΗΣ, την αρτηριακή πίεση, το ΕΚΑΒ, τους σφριγηλούς γλουτούς της λογοτεχνίας που μας ήρθε μουσαφίρισσα, την ευλογία του Λονδίνου με το Γκίννες, πλείστα… άλλα μεγαλεία.

– Ακούω με μεγάλη προσοχή.

– Μάστορα είσαι φιλόλογος. Έτσι δεν είναι;

– Ναι.

– Ξέρεις πως μείνατε όλοι εσείς οι φιλόλογοι πολύ πίσω στην εξέλιξη της ελληνικής γλώσσας, της οποίας την εκμάθηση περιμένουν απο σας μαθητές, φοιτητές, μικροί – μεγάλοι, ο Γιώργος Μπατζακίδης, κόσμος και ντουνιάς; Μείνατε στο Συντακτικό, τη Γραμματική, την Ετυμολογία, τις συμπεθέρες, τις κουνιάδες, τις συννυφάδες, τα σόγια, τα ανώγεια και κατώγια, τον Παρατατικό, την Αιτιατική, τον Υπερσυντέλικο, στην εποχή της δια βίου μάθησης και του υπερσιβηρικού σιδηρόδρομου, ενω η γλώσσα μας έχει υπεραπλουστευθεί και ομιλείται άνετα απο τον οποιονδήποτε, αρκεί να διαθέτει ΚΟΤΣΑΔΟΡΟ. Γιατί μας τυραννάτε τόσα χρόνια; Πότε αλήθεια θα απαλλαγούμε απο τις ατέρμονες εισηγήσεις και υποδείξεις σας;

– Πως γίνεται αυτό;

– Όπως με τον κοτσαδόρο του αυτοκινήτου μπορείς να ρυμουλκήσεις άλλο αυτοκίνητο, τρέϊλερ, βάρκα, ό, τι θέλεις,  έτσι έχει επινοηθεί ΛΕΚΤΙΚΟΣ ΚΟΤΣΑΔΟΡΟΣ. Κοτσάρεις σαν δεύτερο συνθετικό τη λέξη ΄΄ άδικο ΄΄ και μιλάς ελληνικά. Θέλεις να πας για καινούρια ρούχα; Πας σε ρουχάδικο. Για φαγητό; Στο φαγάδικο. Για βενζίνη; Στο βενζινάδικο.

Για γράμματα; Στο γραμματάδικο.

– Ποιό είναι αυτό;

– Εκείνο που εσείς λέτε Σχολείο.

– Και που γίνεται η προσθήκη του ΛΕΚΤΙΚΟΥ ΚΟΤΣΑΔΟΡΟΥ Στέλιο;

– Σε εναν ΩΡΛ ( Ωτορινολαρυγγολόγο ) μάστορα. Τον τοποθετεί ανάμεσα στις φωνητικές χορδές και αμμέσως ο ενδιαφερόμενος εκφράζεται στην ελληνική. Είναι τόσο απλή, εύκολη γλώσσα, μιας χρήσης και για τον καθένα. Τι να κάνουμε όμως, όταν εσείς οι φιλόλογοι έχετε μάθει να κάνετε τα εύκολα δύσκολα. Ξέρεις ό, τι βάλατε τη γλώσσα μας στην εντατική και αντί καθηγητών φιλολογίας δίνετε την εντύπωση καθηγητών ιατρικής; Είναι ευκαιρία τώρα με την έναρξη του σχολικού έτους να μπουν κάποια πράγματα στη θέση τους. Αν πάλι θέλεις, έχεις χρόνο ανοίγουμε μαζί ενα ΓΡΑΜΜΑΤΑΔΙΚΟ δεύτερης ευκαιρίας, συμπράττοντας με εναν ΩΡΛ. Εδω και τώρα. Τα θρανία δίπλα στα μίξερ, τις μαρέγκες, τα παντεσπάνια.

– Τίποτε άλλο;

– Αν δεν έχουν αντίρρηση οι κυρίες που μας συνοδεύουν, καθόμαστε παρακάτω σε ενα τσιπουρΑΔΙΚΟ.

 

Στέλιος  Αρσενίου

Σχετικά Άρθρα

Back to top button