“Η πραγματικότητα που δεν είδε ο κ. Καραμανλής στη Θράκη”

Ο Πολιτικός Εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ για τα Δημόσια Έργα και Βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης Γιάννης Μαγκριώτης, σχετικά με την επίσκεψη του Πρωθυπουργού στην Κομοτηνή και τις δηλώσεις του για τα δημόσια έργα της περιοχής, έκανε την ακόλουθη δήλωση: “Ο Νομός Ροδόπης την προηγούμενη δεκαετία ήταν σε δυναμική τροχιά ανάπτυξης, το τμήμα του οριζόντιου άξονα της Εγνατίας ήταν το πρώτο που παραδόθηκε σε χρήση το 1999, όπως και το εργοστάσιο της ΔΕΗ παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου.

Ο Πολιτικός Εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ για τα Δημόσια Έργα και Βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης Γιάννης Μαγκριώτης, σχετικά με την επίσκεψη του Πρωθυπουργού στην Κομοτηνή και τις δηλώσεις του για τα δημόσια έργα της περιοχής, έκανε την ακόλουθη δήλωση:


“Ο Νομός Ροδόπης την προηγούμενη δεκαετία ήταν σε δυναμική τροχιά ανάπτυξης, το τμήμα του οριζόντιου άξονα της Εγνατίας ήταν το πρώτο που παραδόθηκε σε χρήση το 1999, όπως και το εργοστάσιο της ΔΕΗ παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου. 


Ο κάθετος άξονας της Εγνατίας Κομοτηνή – Νυμφαία είχε σχεδιαστεί και ενταχθεί στο Γ ΚΠΣ. Παρ’ ότι είναι από τα τμήματα εκείνα που έχει διασφαλισμένη χρηματοδότηση για την ολοκλήρωσή του, προχωρά με αρκετές καθυστερήσεις και όλα δείχνουν ότι δεν θα έχει τελειώσει πριν το 2011, δηλαδή με πάνω από δύο χρόνια καθυστέρηση από τον προγραμματισμένο χρόνο ολοκλήρωσής του.


 Εξίσου και χειρότερη είναι η κατάσταση στους δύο άλλους Νομούς της Θράκης, στο Νομό Έβρου και στο Νομό Ξάνθης.


Ειδικότερα:


α) Η περιφερειακή της Ξάνθης και ο κάθετος άξονας της Εγνατίας Ξάνθη – Εχίνος ούτε καν έχουν μελετηθεί.


Δυστυχώς από την κυβέρνηση ούτε συζήτηση γίνεται για την αναβάθμιση του λιμανιού, με σεβασμό στο περιβάλλον, στο Πόρτο Λάγος.


β) Το ΠΑΣΟΚ το 2004 είχε παραδώσει σε χρήση τον οριζόντιο άξονα της Εγνατίας στον Νομό Έβρου μέχρι τα σύνορα με την Τουρκία.


Είχε κατασκευάσει πάνω από το 50% του κάθετου άξονα από το Αρδάνιο μέχρι το Ορμένιο στα σύνορα με την Βουλγαρία και είχε δημοπρατήσει το μεγαλύτερο από το μέρος που είχε απομείνει.


Στα 5,5 χρόνια της Ν.Δ. ουσιαστικά ούτε ένα χιλιόμετρο του κάθετου άξονα δεν έχει παραδοθεί.


Θυμίζω ότι ο κ. Σουφλιάς, προσμετρά τα χιλιόμετρα του άξονα αυτού στα χιλιόμετρα της Εγνατίας που έχει κατασκευάσει η Ν.Δ. και εδώ στον Έβρο γελούν όταν το ακούν.


Η Περιφερειακή της Αλεξανδρούπολης και η σύνδεση με το Λιμάνι δεν έχει ακόμη μελετητική ωριμότητα, ούτε φυσικά και διασφαλισμένους πόρους για να δημοπρατηθεί.


Τέλος, για το Λιμάνι της Αλεξανδρούπολης η μόνη εργολαβία που εκτελείται είναι αυτή της εκβάθυνσής του, που είχε δημοπρατηθεί πριν το 2004 και η οποία  έχει μεγάλες καθυστερήσεις.


Όλα αυτά είναι αποτελέσματα των κυβερνητικών επιλογών και της μειωμένης χρηματοδότησης των δημοσίων έργων στην περιφέρεια.


ΟΙ μεγάλες αυτές καθυστερήσεις στις δημόσιες υποδομές είχαν ως αποτέλεσμα να αναστραφεί η πορεία ανάπτυξης της Θράκης της προηγούμενης δεκαετίας.


Η αποδιάρθρωση του παραγωγικού ιστού της Θράκης είναι επιταχυνόμενη, η ανεργία εκρηκτική.


Όλα αυτά ο κ. Πρωθυπουργός ούτε τα είδε, ούτε και ασχολήθηκε με αυτά.


Οι Θρακιώτες και οι Θρακιώτισσες όμως τα ζουν, είναι η καθημερινότητα τους.


Γι’ αυτό και είναι αγανακτισμένοι από την κυβέρνηση και την κυβερνητική πολιτική.


Γι’ αυτό και όπως κατέδειξαν στις Ευρωεκλογές, επιδιώκουν μια άλλη πολιτική.


Μια πολιτική που προτείνει ο Γιώργος Παπανδρέου και το ΠΑΣΟΚ”

Σχετικά Άρθρα

Back to top button