Ένα ψηφιδωτό προορισμών στην Ανατολική Μακεδονία-Θράκη

Διαδρομές και πακέτα προορισμών 12μηνου τουρισμού,  αλλά και η παραδοσιακή Θρακομακεδονική γαστρονομία αναδεικνύονται στο περίπτερο της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης στην διεθνή έκθεση Τουρισμού Philoxenia, που πραγματοποιείται στη ΔΕΘ.

 Στο  σταντ 31 στο Περίπτερο 13 του Διεθνούς Εκθεσιακού Κέντρου καθημερινά πραγματοποιούνται μαγειρικές δράσεις από διακεκριμένους σεφ και οινογνωσίες, ενώ την παράσταση κλέβουν εκτός από τις γεύσεις και οι παραδοσιακοί χοροί από χορευτικά συγκροτήματα της περιοχής.

Διαδρομές και πακέτα προορισμών 12μηνου τουρισμού,  αλλά και η παραδοσιακή Θρακομακεδονική γαστρονομία αναδεικνύονται στο περίπτερο της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης στην διεθνή έκθεση Τουρισμού Philoxenia, που πραγματοποιείται στη ΔΕΘ.

 Στο  σταντ 31 στο Περίπτερο 13 του Διεθνούς Εκθεσιακού Κέντρου καθημερινά πραγματοποιούνται μαγειρικές δράσεις από διακεκριμένους σεφ και οινογνωσίες, ενώ την παράσταση κλέβουν εκτός από τις γεύσεις και οι παραδοσιακοί χοροί από χορευτικά συγκροτήματα της περιοχής.

 Για ισχυρή επανεκκίνηση του τόπου στην κατεύθυνση της τουριστικής αναβάθμισης έκανε λόγο ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης κ. Γιώργος Παυλίδης, οποίος έδωσε συνέντευξη Τύπου στο χώρο το περιπτέρου της ΠΑΜ-Θ, με θέμα: «Ο τουρισμός στο επίκεντρο της στρατηγικής της Περιφέρειας ΑΜ-Θ. Νέα εργαλεία και προγραμματισμός».

 Παρουσία των αντιπεριφερειαρχών αλλά και του προέδρου της ΔΕΘ-Helexpo κ. Τάσου Τζήκα, ο κ. Παυλίδης μίλησε για τα πλεονεκτήματα της περιοχής, τόσο σε επίπεδο φυσικού κάλλους και φιλοξενίας, όσο και πρόσβασης, μέσω οδικού δικτύου. Σημείωσε την ανάγκη δημιουργίας νέων υποδομών, ικανών να εξυπηρετήσουν την τουριστική κίνηση αλλά και τις δυνατότητες της περιοχής να αναδειχθεί σε 12μηνο προορισμό, δίνοντας έμφαση στον εναλλακτικό τουρισμό.

 Ήδη, όπως είπε, έχει επιμηκυνθεί η τουριστική σεζόν. Τους καλοκαιρινούς μήνες υπερέχουν οι ξένες εθνικότητες, κυρίως από Βαλκάνια και Τουρκία, ενώ τους χειμερινούς μήνες έρχονται περισσότεροι  Έλληνες. Επιδίωξη είναι και η αύξηση του εσωτερικού τουρισμού και της ενδοπεριφερειακής τουριστικής κινητικότητας και καταναλωτικής συνείδησης.

 Μεταξύ άλλων, ο κ. Παυλίδης είπε ότι στόχος είναι να δίνεται βίζα 72 ωρών στους τουρίστες από την Τουρκία, ενώ σημείωσε ότι έχει δοθεί μια επιπλέον λωρίδα εξυπηρέτησης στον συνοριακό σταθμό Κήπων, και δυο λωρίδες στον μεθοριακό σταθμό Νυμφαίας για τα τουριστικά λεωφορεία.

 Μίλησε ακόμη για συστηματική, ολοκληρωμένη και πολυδιάσταση τουριστική προβολή της Περιφέρειας που συντελείται το τελευταίο διάστημα, μέσω νέων εργαλείων (λογότυπα, ιστοσελίδα, app κ.λπ). Τέλος, επισημάνθηκε ότι η Περιφέρεια ΑΜ-Θ έχει προσδοκίες για θετικά αποτελέσματα και από τις επαφές που θα πραγματοποιήσει με Hosted Buyers στο πλαίσιο της Philoxenia. Ιδιαίτερα σημαντικό για την περιοχή είναι, όπως τονιίστηκε, και το γεγονός ότι ξένοι φορείς επιλέγουν να πραγματοποιήσουν τα συνέδριά τους στην περιοχή.

 Αμέσως μετά τη συνέντευξη ακολούθησαν παραδοσιακοί χοροί από το Λύκειο Ελληνίδων Ξάνθης, αλλά και γαστρονομική επίδειξη από σεφ της σχολής Λεβή, με τοπικά προϊόντα της ΑΜ-Θ.

 Τουριστικές πληροφορίες για την Περιφέρεια ΑΜ-Θ στην ιστοσελίδα http://www.emtgreece.com/el

 Να σημειωθεί τέλος ότι ο κ. Τζήκας υπενθύμισε ότι δριμύτερη, δυναμική και γεμάτη προοπτικές συνεργασιών και συμφωνιών για τους εκθέτες επιστρέφει η Πανελλήνια Εμπορική Έκθεση «Ανατολική Μακεδονία-Θράκη 2015», που θα διοργανωθεί από τις 20 έως τις 22 Νοεμβρίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης (ΔΕΚΑΜΑΘ) στη ΒΙ.ΠΕ Κομοτηνής σε συνεργασία της ΔΕΘ-HELEXPO και της Περιφέρειας.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button