ΑΠΌ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΔΕΣΠΟΙΝΑΣ ΓΚΟΥΜΑ

Πρεμιέρα των εκπτώσεων είχαμε χθες…. Να ξέρατε πώς περίμεναν το πράσινο φως για να πέσουν οι τιμές καταναλωτές, αλλά και καταστηματάρχες… Από τις σπάνιες φορές που συμφωνούν σε κάτι…..

Πρεμιέρα των εκπτώσεων είχαμε χθες….


Να ξέρατε πώς περίμεναν το πράσινο φως για να πέσουν οι τιμές καταναλωτές, αλλά και καταστηματάρχες… 


Από τις σπάνιες φορές που συμφωνούν σε κάτι…..


Βρε που κατάντησε ο κόσμος και δη ο μικρομεσαίος Έλληνας, είτε είναι καταναλωτής, είτε επαγγελματίας…..


Να περιμένει την περίοδο των εκπτώσεων για να πραγματοποιήσει τις αγορές του ή να δει να μπαίνει κόσμος στο μαγαζί του….


Όταν έχεις κεσάτια και μάλιστα για μεγάλη περίοδο, φυσικό είναι όταν έρχονται οι εκπτώσεις να χαμογελά το προσωπάκι σου και να τρίβεις τα χεράκια σου από ικανοποίηση για τις αγορές που επιτέλους θα κάνεις και εσύ…..


 



Α, όλα και όλα, μπορεί όλοι να ισχυρίζονται πως δεν  τους περισσεύει ούτε μια και πως με τα βίας καταφέρνουν να βγάζουν το μήνα τους, ωστόσο το έθιμο θα το τηρήσουν και αυτή τη φορά….


Και καλά θα κάνουν , αφού είναι προς όφελός τους….


Συμφέρουσες οι αγορές τούτη την περίοδο…..


Πληρώνεις ένα και παίρνεις δύο, που λέει και ο λόγος….


Αυτό κάτι βέβαια μου θυμίζει ….τις προσφορές στα σούπερ μάρκετ….


Με τον πληθωρισμό και την ακρίβεια να καλπάζει, έχει κάνει τον καταναλωτή να λουφάζει στο καβούκι και να βγαίνει από αυτό μόνο δυο φορές το χρόνο….


Μόλις σημάνουν …οι καμπάνες …των εκπτώσεων….εφορμούν στις  πολυπόθητες μπουτίκ ….όπου όλο τον προηγούμενο καιρό περνούσαν μπροστά από τις βιτρίνες τους και έπαιρναν μόνο…μάτι….


Τώρα ήρθε η ώρα να το κάνουν δικό τους και να το φορέσουν …εννοείται το ρούχο της αρεσκείας τους….


 



Και για να πετύχουν το στόχο τους, δηλαδή να έχει χρήμα τούτη την περίοδο το πορτοφόλι τους και αναφέρομαι στους ευσυνείδητους και ενημερωμένους καταναλωτές, …ως έξυπνα και φρόνιμα παιδιά φροντίζουν να μαγειρέψουν πριν πεινάσουν….  


Και τι θέλω με τούτο να εννοήσω, κρίνοντας ίσως εξ ιδίων τα αλλότρια, ….; Μα φυσικά να έχουν φροντίσει να γεμίσουν τον κουμπαρά….έτσι ώστε όταν έλθει η ώρα να τον σπάσουν, καλή ώρα τώρα, να τα ευρώπουλα να έχουν αβγατίσει και να είναι αρκετά για να καλύψουν τη λίστα με τις αγορές για την περίοδο των εκπτώσεων…


Μολονότι πολλοί θα σκέφτονται τι είναι αυτά που γράφονται περί κουμπαρά, από τι στιγμή που υπάρχει το πλαστικό χρήμα, εγώ επιμένω στη σημαντικότητα του….


Και επιμένω γιατί θέλω να γυρίζω κεφάτη από τις αγορές μου και όχι να σκέφτομαι πόσο χρεωμένη είναι η πιστωτική μου κάρτα και πώς θα την αποπληρώσω…


 



Πάντως πέρα από την όποια μέθοδο θα ακολουθήσουν οι καταναλωτές, γεγονός είναι πως θα πρέπει να είναι προσεκτικοί και επιλεκτικοί στις αγορές τους…..


Να στοχεύσουν μόνο σε ότι τους είναι απαραίτητα και χρήσιμα και όχι γιατί είναι σε τιμή ευκαιρίας….


Άλλωστε η φθήνια τρώει τον παρά, που λέει και ο μικροκαταναλωτής….


Διαβάστε λοιπόν το δεκάλογο του σωστού καταναλωτή, που δίδει στη δημοσιότητα το ΙΝΚΑ, φορέστε άνετα παπούτσια και βγείτε άφοβα στην αγορά….


 



Που και που, χρειάζεται άλλωστε να υπερβαίνουμε τα εσκαμμένα-εννοείται σε απλά πράγματα- που μας αναπτερώνουν ψυχολογικά ….και εμφανισιακά…..


Γιατί να το κρύψομεν άλλωστε πως το shopping therapy αποτελεί το καλύτερο και χωρίς παρενέργειες ψυχοφάρμακο…..


Και μάλιστα αποτελεσματικό όχι μόνο για αυτόν που το παίρνει…..


Χαίρεται ο καταναλωτής, χαίρεται και ο καταστηματάρχης….


Όσο για το πόσο μεγάλη θα είναι η χαρά και των δυο είναι λίγο νωρίς να την προδικάσουμε…..


Μολονότι οι εκπτώσεις ξεκίνησαν με τους καλύτερους οιωνούς-με μειώσεις σε προϊόντα και αγαθά και δη ένδυσης και υπόδησης που φτάνουν το 50-60% από την πρώτη ημέρα-ταμείο κάνουμε στο τέλος….          

Σχετικά Άρθρα

Back to top button