«Λειτουργία Τμήματος Δεύτερης Ευκαιρίας στον οικισμό Κενταύρου Δήμου Μύκης Ν. Ξάνθης»

Ο Βουλευτής Ξάνθης του ΣΥΡΙΖΑ κατέθεσε αναφορά με α.π. 743/5-6-2015 την επιστολή της Σχολικής Εφορείας του 14/Θ Μειονοτικού Δημοτικού Σχολείου Κενταύρου με θέμα την «Λειτουργία Τμήματος Δεύτερης Ευκαιρίας στον οικισμό Κενταύρου Δήμου Μύκης Ν. Ξάνθης»,στην οποία τονίζεται η ανάγκη λειτουργίας του Τμήματος Δεύτερης Ευκαιρίας κατά το Σχολικό Έτος 2015-2016, στον οικισμό Κενταύρου Δήμου Μύκης Ν. Ξάνθης.

Ο Βουλευτής Ξάνθης του ΣΥΡΙΖΑ κατέθεσε αναφορά με α.π. 743/5-6-2015 την επιστολή της Σχολικής Εφορείας του 14/Θ Μειονοτικού Δημοτικού Σχολείου Κενταύρου με θέμα την «Λειτουργία Τμήματος Δεύτερης Ευκαιρίας στον οικισμό Κενταύρου Δήμου Μύκης Ν. Ξάνθης»,στην οποία τονίζεται η ανάγκη λειτουργίας του Τμήματος Δεύτερης Ευκαιρίας κατά το Σχολικό Έτος 2015-2016, στον οικισμό Κενταύρου Δήμου Μύκης Ν. Ξάνθης. Στην αναφορά αυτή, τονίζει την ανάγκη λειτουργίας Τμήματος Δεύτερης Ευκαιρίας στον μεγαλύτερο οικισμό του Δήμου Μύκης, στον Κένταυρο, καθώς στερούνται του δικαιώματος στην εκπαίδευση πολλοί ενήλικες πολίτες.

Σε απάντηση της εν λόγω αναφοράς εκδόθηκε απόφαση του Γενικού Γραμματέα Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς με α. π. Κ1/95969/ 17-06-2015, με την οποία ορίζεται η δημιουργία τμήματος Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας στον Κένταυρο του Δήμου Μύκης. Μάλιστα, με την από 15-07-2015 απόφαση με α. π. Κ1/113736 δημοσιεύθηκε η Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για πλήρωση θέσεων με επιλογή Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την Κάλυψη Θέσεων Εκπαιδευτικού Προσωπικού στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, στα οποία περιλαμβάνεται και το Τμήμα Κενταύρου.

Η απάντηση της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς καταδεικνύει τη βούληση του Υπουργείου Πολιτισμού Παιδείας και Θρησκευμάτων να παρέχει ίσες δυνατότητες για την πρόσβαση στη Δια Βίου Μάθηση σε όλους τους πολίτες της χώρας και την σημασία της σύστασης Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας σε όλες τις περιοχές της χώρας έχοντας ως στόχο τη βελτίωση των γνώσεων, των δεξιοτήτων και των εφοδίων σε προσωπικό, κοινωνικό και επαγγελματικό επίπεδο όλων των πολιτών.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button