Χτίζει νέες γραμμές παραγωγής στην Ξάνθη η ΠΛΑΘ

Οι τρεις βασικοί λόγοι για τη βελτίωση των αποτελεσμάτων του ομίλου των Πλαστικών Θράκης, κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους ήταν η πολιτική που ακολουθήθηκε για τη βελτίωση του προϊοντικού μείγματος με έμφαση σε προϊόντα με υψηλά περιθώρια, η αύξηση των πωλήσεων σε όγκους και η ευνοϊκή συναλλαγματική συγκυρία καθώς και η μείωση των τιμών των πρώτων υλών.

Οι τρεις βασικοί λόγοι για τη βελτίωση των αποτελεσμάτων του ομίλου των Πλαστικών Θράκης, κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους ήταν η πολιτική που ακολουθήθηκε για τη βελτίωση του προϊοντικού μείγματος με έμφαση σε προϊόντα με υψηλά περιθώρια, η αύξηση των πωλήσεων σε όγκους και η ευνοϊκή συναλλαγματική συγκυρία καθώς και η μείωση των τιμών των πρώτων υλών.

Αυτό τόνισε η διοίκηση της ΠΛΑΘ κατά την παρουσίαση του ομίλου στην Ένωση Θεσμικών. Σύμφωνα με τους εκπροσώπους της εταιρείας, τα Πλαστικά Θράκης έχοντας ολοκληρώσει ένα πλάνο πενταετίας που εφαρμόστηκε κατά τη διάρκεια της κρίσης, αντιμετωπίζει το μέλλον με αισιοδοξία, έχοντας μάλιστα αποφασίσει να προχωρήσει στην υλοποίηση σημαντικών επενδύσεων για αγορά νέων γραμμών παραγωγής που θα εγκατασταθούν στην Ξάνθη.

“Θέλουμε να πετύχουμε κερδοφόρα ανάπτυξη, οργανικά με αύξηση της δυναμικότητας σε τομείς που έχουμε διαγνώσει ότι η αγορά θα είναι δυνατή” ανέφερε χαρακτηριστικά η διοίκηση.

Συγκεκριμένα έχει αποφασιστεί η απόκτηση καινούριων μηχανημάτων με κόστος25 εκ.ευρώ ενώ ακόμη5 εκ.ευρώ θα διατεθούν για αναβαθμίσεις υφιστάμενων γραμμών.

Οι νέες γραμμές που θα εγκατασταθούν ως επί το πλείστον στην Ξάνθη (κάποια μηχανήματα θα πάνε και στη Σκωτία) θα οδηγήσουν σε αύξηση της δυναμικότητας παραγωγής κατά 15 χιλιάδες τόνους, ενώ οι νέες γραμμές θα εγκατασταθούν σταδιακά από το τέλος του καλοκαιριού μέχρι τις αρχές του 2016.

Επίσης όπως έγινε γνωστό, η εταιρεία σκοπεύει να επεκταθεί και σε επόμενους κρίκους της παραγωγικής αλυσίδας, σχεδιάζοντας μάλιστα να μπει σε καταναλωτικά προϊόντα με νέο brand. Θα πρόκειται για προϊόντα DIY, τεχνικά υφάσματα και mini rolls που θα διατίθενται σε πολυκαταστήματα για εργασίες στο σπίτι. Επίσης υπάρχει σχεδιασμός για είσοδο και σε άλλα καταναλωτικά προϊόντα όπως πλαστικά ποτήρια.

Τέλος έγινε γνωστό ότι η εταιρεία έχει ξεκινήσει επένδυση και σε έναν νέο τομέα αυτόν της υδροπονίας, κάνοντας την αρχή με 14 θερμοκήπια όπου παράγονται τομάτες, σε μια έκταση 20 στρεμμάτων.

Το επενδυτικό πλάνο προβλέπει την ανάπτυξη παραγωγής σε 100 στρέμματα, με στόχο μέσα στην πενταετία να πραγματοποιούνται πωλήσεις της τάξης των 5-6 εκατ. ευρώ.

Σημειώνεται τέλος ότι όπως ανέφερε η διοίκηση του ομίλου, η ΠΛΑΘ επηρεάζεται – έστω και εμμέσως – από τη διακύμανση των τιμών του πετρελαίου, η οποία διαδραματίζει ρόλο για τις τιμές των πρώτων υλών.

Έτσι για το τρέχον τρίμηνο αναμένεται μια – έστω και ήπια – αντιστροφή της ευνοϊκής τάσης που παρατηρήθηκε το προηγούμενο διάστημα.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button