Με εργαλείο τον αντιδραστικό, κρατικό έλεγχο, τη λεγόμενη αξιολόγηση, κυβέρνηση-Ε.Ε.-επιχειρηματικοί όμιλοι, χτίζουν ένα σχολείο, “νέο” το λένε, που τσακίζει τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών. Οι τελευταίες εξελίξεις, με την Τράπεζα Θεμάτων, που φέτος γενικεύεται, τη βάση του 10, αλλά και τα αναλυτικά προγράμματα, κάνουν φανερό τι επιδιώκουν, δείχνουν “πού πάει το πράγμα”. Θέλουν ένα “νέο” σχολείο, που σπρώχνει το μαθητή στη κατάρτιση και στην πρόωρη εργασία, που διαμορφώνει τον αυριανό φτηνό κι ευέλικτο εργαζόμενο, σύμφωνα με τις ανάγκες των επιχειρηματικών ομίλων.

Με εργαλείο τον αντιδραστικό, κρατικό έλεγχο, τη λεγόμενη αξιολόγηση, κυβέρνηση-Ε.Ε.-επιχειρηματικοί όμιλοι, χτίζουν ένα σχολείο, “νέο” το λένε, που τσακίζει τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών. Οι τελευταίες εξελίξεις, με την Τράπεζα Θεμάτων, που φέτος γενικεύεται, τη βάση του 10, αλλά και τα αναλυτικά προγράμματα, κάνουν φανερό τι επιδιώκουν, δείχνουν “πού πάει το πράγμα”. Θέλουν ένα “νέο” σχολείο, που σπρώχνει το μαθητή στη κατάρτιση και στην πρόωρη εργασία, που διαμορφώνει τον αυριανό φτηνό κι ευέλικτο εργαζόμενο, σύμφωνα με τις ανάγκες των επιχειρηματικών ομίλων. Οι αλλαγές στο περιεχόμενο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης εδώ και χρόνια με τα αναλυτικά προγράμματα και τα βιβλία του δημοτικού το 2006 και το νέο οδηγό της νηπιαγωγού έχουν στρώσει το δρόμο.

Βάζουν συνεχώς εμπόδια στη μόρφωση των παιδιών. Θέλουν να μας πείσουν ότι δεν “κάνουν” όλα τα παιδιά για γράμματα. Πως η ολόπλευρη μόρφωση, η διαπαιδαγώγηση των νέων ανθρώπων ώστε να γίνουν ολοκληρωμένοι άνθρωποι, με στέρεες γνώσεις, αποτελεί ξεπερασμένη πολυτέλεια. Θέλουν να παραιτηθεί το παιδί μας από τον αγώνα για την κατάκτηση της γνώσης, για να αντιμετωπίσει αύριο τη ζωή του, ως εργαζόμενος.

Με το βούρδουλα της λεγόμενης αξιολόγησης, τα σχολεία θα κατηγοριοποιούνται σε “καλά” και “κακά”. Θέλουν τα σχολεία να λειτουργούν σαν επιχειρήσεις, αναζητώντας πόρους για να επιβιώσουν. Θέλουν τον εκπαιδευτικό σκυφτό για να μην έχουνε εμπόδια στο στόχο τους για αμόρφωτο λαό.

 

Έλα να συζητήσουμε πώς θα τους σταματήσουμε,

ποια είναι η απάντηση του ταξικού κινήματος σε όλα αυτά, πώς θα ανοίξει ο δρόμος για ένα σχολείο που θα μορφώνει και δε θα εξοντώνει

με εκπαιδευτικούς με μόνιμη σταθερή εργασία.