«Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδος»

Ως ΔΑΚΕ καθηγητών Ξάνθης θεωρούμε ότι η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδος συμβάλει  στην ανάπτυξη και βελτίωση του σχολείου με βάση τις δικές του δυνάμεις και αναγνωρίζει πρωτεύοντα ρόλο στους εκπαιδευτικούς, αφού αυτοί γνωρίζουν από μέσα τα προβλήματα και τις δυνατότητες της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Προϋποθέτει όμως την απόκτηση ειδικών γνώσεων και ικανοτήτων από πλευράς εκπαιδευτικών για την διεκπεραίωση της όλης διαδικασίας, κάτι το οποίο δεν υφίσταται σήμερα.

Ως ΔΑΚΕ καθηγητών Ξάνθης θεωρούμε ότι η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδος συμβάλει  στην ανάπτυξη και βελτίωση του σχολείου με βάση τις δικές του δυνάμεις και αναγνωρίζει πρωτεύοντα ρόλο στους εκπαιδευτικούς, αφού αυτοί γνωρίζουν από μέσα τα προβλήματα και τις δυνατότητες της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Προϋποθέτει όμως την απόκτηση ειδικών γνώσεων και ικανοτήτων από πλευράς εκπαιδευτικών για την διεκπεραίωση της όλης διαδικασίας, κάτι το οποίο δεν υφίσταται σήμερα.

Διαφωνούμε ριζικά στην σύνδεση της αυτοαξιολόγησης με την ατομική αξιολόγηση, την βαθμολογική – μισθολογική εξέλιξη και με ενδεχόμενη κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων.

Θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι δεν είμαστε αντίθετοι σε οποιαδήποτε μορφή αυτοαξιολόγησης, παρά μόνο σε αυτή που εφαρμόζει ο συγκεκριμένος νόμος.

 Ως ΔΑΚΕ καθηγητών θα αγωνισθούμε:

  • για την  θεσμοθέτηση μιας αξιολόγησης με καθαρά παιδαγωγικά κριτήρια που θα αφορά το σύνολο των εκπαιδευτικών δομών αλλά και του εκπαιδευτικού έργου.
  • για την κατάργηση των νόμων που σχετίζονται με την μισθολογική – βαθμολογική εξέλιξη και την ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, όπως επιχειρείται να εφαρμοσθεί σήμερα.

 

 

ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ  ΞΑΝΘΗΣ

 

Σχετικά Άρθρα

Back to top button