Θερμάστρες και Ξύλα από τη Βουλγαρία

Ο καιρός “έσφιξε” για τα καλά και οι  σόμπες και τα ξύλα από την Βουλγαρία κάνουν θραύση.

Είναι γεγονός ότι η αύξηση της τιμής του πετρελαίου θέρμανσης έχει κάνει τις θερμάστρες ξύλου ελκυστικές.

Τα “παλιά καλά; χρόνια” επιστρέφουν.

 

Πετρέλαιο στα σχολεία

 

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Δευτεροβάθμιας σχολικής επιτροπής Γιάννη Δρεμσίζη, για το πρώτο φουλάρισμα με πετρέλαιο των σχολείων υπάρχει πρόβλεψη και διάθεση πίστωσης από την Πολιτεία.  Για το δεύτερο

Ο καιρός “έσφιξε” για τα καλά και οι  σόμπες και τα ξύλα από την Βουλγαρία κάνουν θραύση.

Είναι γεγονός ότι η αύξηση της τιμής του πετρελαίου θέρμανσης έχει κάνει τις θερμάστρες ξύλου ελκυστικές.

Τα “παλιά καλά; χρόνια” επιστρέφουν.

 

Πετρέλαιο στα σχολεία

 

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Δευτεροβάθμιας σχολικής επιτροπής Γιάννη Δρεμσίζη, για το πρώτο φουλάρισμα με πετρέλαιο των σχολείων υπάρχει πρόβλεψη και διάθεση πίστωσης από την Πολιτεία.  Για το δεύτερο

Ο καιρός “έσφιξε” για τα καλά και οι  σόμπες και τα ξύλα από την Βουλγαρία κάνουν θραύση.

Είναι γεγονός ότι η αύξηση της τιμής του πετρελαίου θέρμανσης έχει κάνει τις θερμάστρες ξύλου ελκυστικές.

Τα “παλιά καλά; χρόνια” επιστρέφουν.

 

Πετρέλαιο στα σχολεία

 

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Δευτεροβάθμιας σχολικής επιτροπής Γιάννη Δρεμσίζη, για το πρώτο φουλάρισμα με πετρέλαιο των σχολείων υπάρχει πρόβλεψη και διάθεση πίστωσης από την Πολιτεία.  Για το δεύτερο “είδομεν”.

Πολύ φοβάμαι ότι θα γυρίσουμε στη δεκαετία του 60, πολλοί θα το θυμούνται, που όταν ήμασταν μαθητές κουβαλούσαμε από το σπίτι και τα ξύλα για τις θερμάστρες. 

 

Τουριστική Ανάπτυξη

 

Με πρόεδρο τον Γιάννη Τσεγγελίδη θα συνεδριάσει τη Δευτέρα η επιτροπή Τουριστικής ανάπτυξης.

Με τα σημερινά δεδομένα πολύ φοβάμαι ότι όχι μόνο τουριστική ανάπτυξη δεν θα δούμε, αλλά μην πάμε όλοι μας για τουρισμό στην Αργεντινή που όπως μαθαίνω ζητά εργάτες.

 

 

ΦΤΑΙΕΙ Η ΑΓΡΟΤΙΚΗ

 

Θυμίζει οργανωμένο σχέδιο.

Μακάρι να βγω ψεύτης όμως μετά από την κουβέντα που έκανα με τον πρόεδρο της ΣΕΚΑΠ Δ. Πράτσο και τον πρόεδρο των εργαζομένων, βλέπω την Αγροτική Τράπεζα να σχεδιάζει την όσο – όσο πούληση της εταιρείας και πολύ φοβάμαι, όχι για να λειτουργήσει αλλά για να μετατραπεί σε αποθήκη. Μακάρι να βγω ψεύτης. Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και η έλλειψη της ΣΕΚΑΠ από την εγχώρια αγορά και όχι μόνο, θα ήταν βούτυρο στο ψωμί κάποιων ανταγωνιστών. Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.

Είναι πολλοί οι τρόποι για να “πετάξει” κανείς κάποιον από την αγορά έστω εξαγοράζοντας τον.

Εξαγριωμένοι οι εργαζόμενοι της ΣΕΚΑΠ με τη στάση της Αγροτικής Τράπεζας, η οποία με τη συμπεριφορά της και το “πάγωμα” των λογαριασμών της εταιρείας, χρήματα τα οποία θα χρησιμοποιούσε για την αγορά πρώτων υλών έχει σαν αποτέλεσμα να χάνεται μερίδιο της αγοράς, αφού ήδη οι περιπτεράδες της Αθήνας λένε στους πελάτες ότι η εταιρία πουλήθηκε.

Αυτή η ζημιά είναι ακόμη χειρότερη, απ’ ότι μπορεί κανείς να φαντασθεί και ίσως αυτό σταθεί η αιτία, να πουληθεί πολύ χαμηλότερα η ΣΕΚΑΠ, με το φόβο να μην πουληθεί καθόλου.

 

Διόδια του Ιάσμου

 

Όπως δείχνουν τα πράγματα την Τρίτη ξεκινά η λειτουργία των διοδίων  του Ιάσμου και το κόστος θα είναι 2 ευρώ.

Είναι δυστύχημα για αυτόν τον τόπο να γίνονται ορισμένα πράγματα με αυτόν τον τρόπο που γίνονται. Αντιλαμβανόμεθα όλοι η Εγνατία Α.Ε πρέπει να πληρωθεί και αφού το κράτος δεν μπορεί να πληρώσει τα έξοδα που έκανε,  θα τα βγάλει και πάλι από τον κόσμο και αυτό σημαίνει ότι πάλι οι πολίτες θα πληρώσουν τις αστοχίες της Κυβέρνησης.

Άρα αυτόματα το κόστος πήγαινε έλα από Ξάνθη για Κομοτηνή θα είναι 4 ευρώ και το καλοκαίρι θα γίνει 5 αφού θα αυξηθεί κατά 50 λεπτά.

Όμως τα πράγματα δεν είναι έτσι ακριβώς. Εφ όσον δεν μπορεί να βρεθεί άλλος τρόπος και αυτός ο κοστοβόρος τρόπος μετακίνησης δεν αντέχεται από την τσέπη του Ξανθιώτη και του Κομοτηναίου, τότε η πολιτεία πρέπει να φροντίσει ο κόσμος να κινείται με ασφάλεια από τους παλιούς Εθνικούς δρόμους Ξάνθης-Λάγος-Κομοτηνής και Ξάνθης-Ιάσμου-Κομοτηνής.

Να συμφωνήσουμε επίσης ότι ο δρόμος από Λάγος είναι σχετικά ασφαλής όμως ο δρόμος από τον Ίασμο έχει εγκαταλειφθεί στην τύχη του και είναι ασυντήρητος με ότι αυτό σημαίνει για την ασφάλεια των οδηγών.

Θα πρέπει επί τέλους η πολιτεία να καταλάβει ότι υπάρχουν πολίτες, οι οποίοι για λόγους ταχύτητας  επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν την Εγνατία οδό, πληρώνοντας το σχετικό αντίτιμο, όμως υπάρχουν και πολίτες οι οποίοι δεν επιθυμούν λόγου κόστους να χρησιμοποιήσουν την Εγνατία αλλά τους παλιούς Εθνικούς δρόμους, οι οποίοι όμως θα πρέπει να είναι ασφαλείς και συντηρημένοι. 

Άρα για μία ακόμη φορά η πολιτεία λειτουργώντας εις βάρος των πολιτών της απαξίωσε οδικά δίκτυα, προκειμένου να καρπωθούν τα οφέλη κάποιες επιχειρήσεις.

 

Σχετικά Άρθρα

Back to top button