Είναι γεγονός ότι η οποιαδήποτε εξεύρεση λύσης στον οικονομικό τυφώνα που πλήττει την Ευρώπη προσκρούει στην Γερμανίδα καγκελάριο Άγγελα Μέρκελ.

Με την επιβολή σκληρής λιτότητας στις χώρες του Νότου αυτόματα οι παραγωγικές και εξαγωγικές χώρες όπως είναι η Γερμανία, λόγω της μείωσης των εξαγωγών αντιμετωπίζει πρόβλημα, το οποίο σε βάθος χρόνου θα γίνει εντονότερο με αποτέλεσμα αν το εκμεταλλευτούν σωστά  οι χώρες του Νότου που έχουν σοβαρό οικονομικό πρόβλημα, μπορούν  να το μετατρέψουν  σε μοχλό πίεσης  προκειμένου  να αλλάξει η αδιάλλακτη πολιτική της Άγγε

Είναι γεγονός ότι η οποιαδήποτε εξεύρεση λύσης στον οικονομικό τυφώνα που πλήττει την Ευρώπη προσκρούει στην Γερμανίδα καγκελάριο Άγγελα Μέρκελ.

Με την επιβολή σκληρής λιτότητας στις χώρες του Νότου αυτόματα οι παραγωγικές και εξαγωγικές χώρες όπως είναι η Γερμανία, λόγω της μείωσης των εξαγωγών αντιμετωπίζει πρόβλημα, το οποίο σε βάθος χρόνου θα γίνει εντονότερο με αποτέλεσμα αν το εκμεταλλευτούν σωστά  οι χώρες του Νότου που έχουν σοβαρό οικονομικό πρόβλημα, μπορούν  να το μετατρέψουν  σε μοχλό πίεσης  προκειμένου  να αλλάξει η αδιάλλακτη πολιτική της Άγγελα Μέρκελ, η οποία βλέπει τις “φτωχές” χώρες του Νότου  ως υποτελείς της.

Ένα από τα εξαγωγικά  προϊόντα της Γερμανίας είναι τα αυτοκίνητα.

Αυτό έχει ως συνέπεια να παρουσιάζονται διακυμάνσεις στον εξαγωγικό τομέα της οικονομικής υπερδύναμης και ίσως αυτό πλέον να είναι το μόνο μέσο πίεσης που διαθέτουν οι χώρες του νότου απέναντι στην αδιαλλαξία της Γερμανίας.

 

ΑΓΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ:

ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΑΝΑΓΚΑΙΟΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ

 

Ο ΑΓΩΝΑΣ στην προσπάθεια του να δώσει μία σαφή εικόνα του κατά πόσον ο Ευρωπαϊκός Νότος θα δυσκολέψει τη Γερμανία στις συζητήσεις που γίνονται στα πλαίσια της στήριξης των οικονομικά ασθενέστερων χωρών,   συνομίλησε με τον αντιπρόσωπο της OPEL στην Ξάνθη κ. Ανέστη Δημητριάδη.

Ο κ. Δημητριάδης Ανέστης, αντιπρόσωπος της OPEL στην Ξάνθη, ενός καθαρά εξαγώγιμου προϊόντος της Γερμανίας στη χώρα μας, αναφέρει ότι το νόμισμα έχει δύο όψεις.

”Όντως αρχικά με την οικονομική κρίση που υπάρχει στη χώρα μας εδώ και ενάμιση περίπου χρόνο, υπάρχει μία πτώση της τάξεως του 62% το πρώτο εξάμηνο σε σχέση με το περυσινό,  που το περσυνό ήταν στο 27% του προπέρσινου”

Τόνισε ότι παρ’ όλη την κρίση,  η OPEL που αντιπροσωπεύει στην Ξάνθη το τελευταίο εννεάμηνο, έχει αύξηση των πωλήσεων στο πολύ μικρό αυτοκίνητο και στην πετρελαιοκίνηση.

“Ναι μεν έχουμε μία μεγάλη πτώση των πωλήσεων ταυτόχρονα αναλογικά έχουμε και μία έξαρση των πωλήσεων της ίδιας Γερμανικής εταιρείας”.

Στην προσπάθεια οι  Γερμανικές εταιρείες να κρατήσουν το μερίδιο της αγοράς προβαίνουν σε πολλές προσφορές.

Είναι όμως γεγονός, όπως τονίζει ο κ. Δημητριάδης, ότι η απόσυρση που ισχύει μέχρι τέλος του χρόνου είναι το θετικό σημείο σε όλη την υπόθεση.

Όσο για τις διελεύσεις των καταναλωτών από την αντιπροσωπεία είναι μειωμένες κατά 70%, τονίζοντας ότι οι πελάτες που μπαίνουν στην αντιπροσωπεία είναι αυτοί που είναι αποφασισμένοι ν’ αγοράσουν αυτοκίνητο γιατί το χρειάζονται.

Επίσης, βγαίνει το συμπέρασμα ότι ο κόσμος έχει περιορίσει τις απαιτήσεις που έχει από την αγορά του αυτοκινήτου στα απολύτως αναγκαία.

 

ΘΑ ΠΑΓΩΣΟΥΝ ΟΙ ΕΞΑΓΩΓΕΣΠΡΟΣ ΤΟ ΝΟΤΟ

ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ;

 

Απαντώντας στο ερώτημα ο κ. Δημητράδης,  αν σε βάθος χρόνου παγώσουν οι εξαγωγές της Γερμανίας, ανέφερε ότι αν αυτές προσμετρηθούν συνολικά σε όλες τις χώρες τις Νότιας Ευρώπης που πλήτονται από την οικονομική λαίλαπα, τότε ναι θα υπάρξει πρόβλημα.

Διευκρινίζοντας όμως ότι σαν χώρα αντιπροσωπεύουμε μόλις το 2-4% που έχουν τα Ευρωπαϊκά εργοστάσια παραγωγής αυτοκινήτου στην Ευρώπη ολόκληρη.

 “Αν όμως το βάλουμε αθροιστικά, Ισπανία-Γαλία-Ιταλία και Ελλάδα, τότε όντως αυτό  θα επιδράσει τη Γερμανική Οικονομία”.

 

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΥΛΙΚΙΑΝΟΣ