Αποφασισμένοι ακούγονται αυτή τη φορά οι ταξιτζήδες της Ξάνθης μαζί με όλους τους συναδέλφους τους της Ελλάδος, αν εξακολουθήσει ο αρμόδιος υπουργός να μη τους δέχεται προκειμένου να συζητήσουν το θέμα της επιβολής με αυταρχικό τρόπο της απελευθέρωσης του επαγγέλματος με όρους οι οποίοι ζημιώνουν στο έπακρο μία ακόμα μερίδα επαγγελματιών στη χώρα μας.

Αποφασισμένοι ακούγονται αυτή τη φορά οι ταξιτζήδες της Ξάνθης μαζί με όλους τους συναδέλφους τους της Ελλάδος, αν εξακολουθήσει ο αρμόδιος υπουργός να μη τους δέχεται προκειμένου να συζητήσουν το θέμα της επιβολής με αυταρχικό τρόπο της απελευθέρωσης του επαγγέλματος με όρους οι οποίοι ζημιώνουν στο έπακρο μία ακόμα μερίδα επαγγελματιών στη χώρα μας.

Όπως αναφέρει ο πρόεδρος των επαγγελματιών ταξί εκατόν πενήντα οικογένειες κινδυνεύουν να μείνουν στο δρόμο από αυτήν την αδιαλλαξία της Κυβέρνησης, η οποία δεν συμφωνεί στην απελευθέρωση του επαγγέλματος όπως γίνεται σε όλη την Ευρώπη αλλά υπό του κράτους του πανικού, θεσπίζει νόμους και αποφάσεις που παραπέμπουν σε χρόνια στρατοκρατούμενα.

Απαντώντας στο ερώτημα του “ΑΓΩΝΑ” γιατί απεργούν, ο πρόεδρος του Σωματείου ταξί κ. Β. Γεωργιάδης ανέφερε ότι ο λόγος που το Σωματείο τους κήρυξε την 48ωρη απεργία είναι ότι ο Υπουργός  κ. Ραγκούσης  με έναν αδιάλλακτο  τρόπο δεν τους δέχεται στο γραφείο του προκειμένου να συζητήσουν το θέμα της απελευθέρωσης του επαγγέλματος, τονίζοντας ότι εκτός από την φωτοβολίδα που έριξε ο κ. Υπουργός για την πλήρη απελευθέρωση του επαγγέλματος, δεν βγαίνει να εξηγήσει τι ακριβώς εννοεί. “Εμείς σαφώς και δεν έχουμε αντίρρηση να γίνει η απελευθέρωση αλλά να μπορεί να επιβιώσει ο επαγγελματίας όπως γίνεται σε όλη την Ευρώπη”.

Ερωτηθείς σχετικά με την αξία της άδειας κτήσης του ταξί όπου το κόστος αγγίζει το ποσόν των 100.000 ευρώ ίσως και περισσότερο,  κατά πόσον αυτό το ποσό, ο “αέρας” στην ουσία,  τους επιστρέφεται έστω με μορφή φοροαπαλλαγής ή κάποιον άλλον τρόπο, ο πρόεδρος του Σωματίου ταξί ανέφερε ότι δεν γνωρίζουν τίποτε, αυτά θέλουν να ξεκαθαρίσουν με τον κ. Υπουργό αλλά δεν τους δέχεται.

ο κ. Γεωργιάδης μας είπε ότι η συνέχιση της απεργίας από 48ωρη σε διαρκείας θα εξαρτηθεί ξεκάθαρα από τη στάση που θα κρατήσει ο Υπουργός. Αν εξακολουθήσει να είναι αδιάλλακτος, τότε θα την μετατρέψουν  σε διαρκείας.

Αναγνωρίζει το γεγονός ότι η Περιφέρεια στέκεται στο πλευρό τους και αναγνωρίζει τα δίκια τους, πλην όμως οι αποφάσεις αυτές βγαίνουν από την κεντρική διοίκηση.

Τέλος ο κ. Γεωργιάδης ανέφερε ότι προτείνουν στο Υπουργείο να γίνει η απελευθέρωση του επαγγέλματος όπως τα ευρωπαϊκά πρότυπα, τονίζοντας ότι μπορεί τα ταξί να είναι 118 όμως με τις διπλοβάρδιες, οι οικογένειες που συντηρούνται είναι 150, συν τα βενζινάδικα, συν τα συνεργεία συντήρησης και πάσης φύσης συναφή επαγγέλματα που έχουν άμεση σχέση με τον κύκλο εργασιών τους.

Τέλος η επικοινωνία με τον πρόεδρο του Σωματείου ταξί έκλεισε με την ευχή ο Υπουργός κ. Ραγκούσης να τους δεχτεί πριν με την υπογραφή του, καταδικάσει σε μαρασμό μία πολύ μεγάλη τάξη επαγγελματιών.

Α. ΠΑΥΛΙΚΙΑΝΟΣ