Πρώτη ημέρα που το ΚΤΕΛ Ξάνθης και οι ταξιτζήδες τράβηξαν το χειρόφρενο για τη μεταφορά των μαθητών στα σχολεία, διαμαρτυρόμενοι για τον αυταρχικό τρόπο που αποφάσισε η πολιτεία να τους αφαιρέσει το 20% από τα χρήματα που τους όφειλε για τη μεταφορά των μαθητών την προηγούμενη χρονιά (2010) και για την μη ανανέωση της σύμβασης για το 2011.

   Πρώτη ημέρα που το ΚΤΕΛ Ξάνθης και οι ταξιτζήδες τράβηξαν το χειρόφρενο για τη μεταφορά των μαθητών στα σχολεία, διαμαρτυρόμενοι για τον αυταρχικό τρόπο που αποφάσισε η πολιτεία να τους αφαιρέσει το 20% από τα χρήματα που τους όφειλε για τη μεταφορά των μαθητών την προηγούμενη χρονιά (2010) και για την μη ανανέωση της σύμβασης για το 2011.



Τα πρώτα προβλήματα, σύμφωνα με τον πρόεδρο των σχολικών επιτροπών του δήμου Τοπείρου κ. Χ. Δελή,  εμφανίσθηκαν στα σχολεία του δήμου  τα οποία μπορεί να λειτουργούν αλλά υπάρχουν απουσίες, αφού οι γονείς όσοι είχαν τη δυνατότητα να τα μεταφέρουν στα σχολεία τους το έπραξαν, πολλοί όμως όχι. Όπως τόνισε ο κ. Δελής το κόστος μεταφοράς των μαθητών μόνο για το δήμο Τοπείρου ανέρχεται στο ποσόν των 550.000 ευρώ ετησίως και σε περίπτωση που το ΚΤΕΛ και τα ταξί δεν τα “βρούνε” με την Κυβέρνηση,  ο δήμος αδυνατεί να ανταπεξέλθει σε αυτή την ανάγκη. “Θα πρέπει να βρεθεί η χρυσή τομή γιατί διαφορετικά δεν ξέρω τι μπορεί να γίνει”.


Σαφώς και δεν συμφωνεί με τις φήμες που θέλουν το Υπουργείο οικονομικών να πάψει να χρηματοδοτεί τη μεταφορά των μαθητών γιατί έτσι θα χαθεί όπως τονίζει η στήριξη τις κοινωνίας. “Τα ΚΤΕΛ και τα ταξί έχουν επενδύσει σε αυτό το ζήτημα και γύρω από την μετακίνηση των μαθητών υπάρχει μία πλειάδα επαγγελματιών που δραστηριοποιείται όπως οι βενζινάδες κ.λ.π”


Τέλος όπως μας γνώρισε ο κ. Δελής μέσα στις προτάσεις για την εκπαίδευση θα μπει και η δημιουργία μιας  νέας σχολικής μονάδα για τα παιδιά του Λυκείου γιατί στο δήμο Τοπείρου δυστυχώς δεν υπάρχει Λύκειο.


ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΥΛΙΚΙΑΝΟΣ