Πόσες ψήφους χωράει το Αμοιρίδειο κύριε Στυλιανίδη και κύριε Πούλιο;

Το ίδιο έργο σε επανάληψη μας παρουσιάζει και φέτος ο δήμος Ξάνθης ο οποίος ξεχνώντας τόσο γρήγορα τα όσα έγιναν πέρυσι τέτοια εποχή στο Αμοιρίδειο αθλητικό κέντρο, αποφάσισε να το παραχωρήσει και φέτος σε κάποιους μειονοτικούς παράγοντες για μια εκδήλωση την οποία τη βάφτισαν θρησκευτική. Εδώ όμως τα πράγματα δεν είναι και τόσο απλά κύριε δήμαρχε της Ξάνθης, με την απόφαση σας αυτή δημιουργούνται ορισμένα ερωτήματα τα οποία και πρέπει κάποια στιγμή να απαντηθούν.

Το ίδιο έργο σε επανάληψη μας παρουσιάζει και φέτος ο δήμος Ξάνθης ο οποίος ξεχνώντας τόσο γρήγορα τα όσα έγιναν πέρυσι τέτοια εποχή στο Αμοιρίδειο αθλητικό κέντρο, αποφάσισε να το παραχωρήσει και φέτος σε κάποιους μειονοτικούς παράγοντες για μια εκδήλωση την οποία τη βάφτισαν θρησκευτική. Εδώ όμως τα πράγματα δεν είναι και τόσο απλά κύριε δήμαρχε της Ξάνθης, με την απόφαση σας αυτή δημιουργούνται ορισμένα ερωτήματα τα οποία και πρέπει κάποια στιγμή να απαντηθούν.


Όντας Έλληνας μουσουλμάνος πολίτης αυτού του τόπου, γνώριζα μέχρι σήμερα ότι οι θρησκευτικές εκδηλώσεις των μουσουλμάνων γίνονται στα τζαμιά και οι θρησκευτικές εκδηλώσεις των χριστιανών στις εκκλησίες, χάρη σε εσάς όμως μαθαίνω τώρα πως τέτοιου είδους εκδηλώσεις γίνονται και στα αθλητικά κέντρα, να υποθέσω ότι πρόκειται για κάποια προσευχή προς το θεό ώστε να πάει καλά η τοπική μας ομάδα στο μπάσκετ, μόνο που για φέτος τουλάχιστον, η ομάδα που χρειάζεται προσευχές είναι αυτή του ποδοσφαίρου.   


Ακόμα όμως κι αν δεχτούμε πως για τις ανάγκες μιας τέτοιας εκδηλώσεις χρειάζεται ένας μεγάλος χώρος, γιατί αυτός να είναι το Αμοιρίδειο και όχι ένα οποιοδήποτε ανοιχτό μέρος της ορεινής περιοχής όπως για παράδειγμα γίνονται αυτή την εποχή τα γνωστά σε όλους μας Χάτιμ; Οι δικαιολογίες του τύπου «σεβόμαστε την ανάγκη των μουσουλμάνων συμπολιτών μας για ένα χώρο όπου θα κάνουν με άνεση τη θρησκευτική τους γιορτή» φαντάζομαι καταλαβαίνετε πως δε πείθουν κανέναν.


Ακόμα και γι’ αυτό όμως να το κάνατε, οφείλατε να θυμάστε πως και πέρυσι μιλούσαν για θρησκευτική γιορτή αλλά αντί γι’ αυτή, είδαμε ένα εθνικιστικό παραλήρημα άνευ προηγουμένου, με ομιλίες και ομιλητές που μόνο με τη θρησκεία δεν είχαν σχέση. Εκτός πια κι αν η μνήμη σας είναι τόσο ασθενείς και ξεχνάτε τέτοια σημαντικά γεγονότα τόσο εύκολα.  


Όσο για την άρνηση του δημάρχου να μιλήσει στα τοπικά μέσα ενημέρωσης για το συγκεκριμένο θέμα με τη δικαιολογία ότι δε θέλει να δώσει διαστάσεις στο όλο θέμα προκειμένου να μη στρώσει δρόμο στην πλευρά του τουρκικού προξενείου να κάνει το παιχνίδι της, εγώ προσωπικά και χωρίς αν εκπροσωπώ κανέναν, λέω πως είναι λόγια του αέρα και δικαιολογίες της στιγμής.


Πρέπει επιτέλους κάποια στιγμή, όχι μόνο ο δήμαρχος Ξάνθης αλλά γενικότερα οι πολιτικοί του τόπου μας, να μάθουν να υπερασπίζονται τις επιλογές τους και στην προκειμένη περίπτωση ο κύριος Στυλιανίδης οφείλει να εξηγήσει ανοιχτά στους Ξανθιώτες, τους λόγους για τους οποίους αποφάσισε να παραχωρήσει το Αμοιρίδιο.     


Το πιο αστείο απ’ όλα όμως είναι που για μια θρησκευτική γιορτή, με την οποία μάλιστα δεν έχει καμία απολύτως σχέση ο αναγνωρισμένος από την ελληνική πολιτεία θρησκευτικός εκπρόσωπος των μουσουλμάνων της Ξάνθης, την παραχώρηση του Αμοιρίδιου από το δήμο Ξάνθης ζήτησαν κάποιοι μουσουλμάνοι δημοτικοί σύμβουλοι που προέρχονται τόσο από τη συμπολίτευση όσο και από την αντιπολίτευση του δήμου.


Αν δηλαδή τις επόμενες μέρες θελήσει να κάνει μια αντίστοιχη γιορτή και η εκκλησία, το χώρο θα τον ζητήσουν φαντάζομαι οι χριστιανοί δημοτικοί σύμβουλοι. Και ο ρόλος των θρησκευτικών ηγετών είτε της μιας είτε της άλλης πλευράς ποιός είναι άραγε; Τι τους θέλουμε αφού έχουμε δημοτικούς συμβούλους «θαύμα» που κάνουν για όλους τους ρόλους;


Στην Ελλάδα ζούμε κι εμείς κύριοι και ξέρουμε πολύ καλύτερα απ’ ότι φαντάζεστε τον τρόπο σκέψης των Ελλήνων πολιτικών, πάνω απ’ όλα η καρέκλα και μετά όλα τα υπόλοιπα. Απορώ μάλιστα που η συγκεκριμένη απόφαση του δήμου Ξάνθης προκάλεσε εντύπωση σε ορισμένα μέσα ενημέρωσης της πόλης μας τα οποία θα έπρεπε να ξέρουν καλύτερα από τον καθένα τον τρόπο σκέψης και δράσης των πολιτικών μας. Η πο…να η καρέκλα πρώτα και μετά ο τόπος, αυτοί είναι οι πολιτικοί μας και κανονικά δε θα πρέπει να γκρινιάζουμε γι’ αυτό γιατί πολύ απλά εμείς ήμαστε εκείνο που τους εκλέξαμε, τώρα θα πρέπει και να τους λουστούμε.


Επειδή όμως δήμος Ξάνθης δε σημαίνει μόνο Λάκης Στυλιανίδης, οι ευθύνες που βαραίνουν και την αντιπολίτευση του δήμου δεν είναι καθόλου λιγότερες. Πρώτον γιατί ο συγκεκριμένος χώρος ζητήθηκε κι από συμβούλους της αντιπολίτευσης κι άρα η ίδια στήριξε το αίτημα τους αυτό και δεύτερον και σπουδαιότερον γιατί μιλάμε για μια αντιπολίτευση η οποία ακόμα και για την κάθε αναπνοή του δημάρχου εκδίδει δελτίο τύπου το οποίο αποστέλλει σε όλα τα μέσα αλλά για το συγκεκριμένο θέμα ούτε κουβέντα. Γιατί άραγε τόση σιωπή;


Όχι κύριοι, δε ζω σε άλλον πλανήτη και ξέρω πολύ καλά πως κανένας σας, ούτε από τη συμπολίτευση ούτε από την αντιπολίτευση, δεν έχει το θάρρος και τη δύναμη να τα βάλει με έναν μηχανισμό που δυστυχώς μπορεί και ελέγχει μερικές χιλιάδες ψήφους. Για όνομα του θεού, εκλογές έρχονται σε λίγους μήνες και η κάθε ψήφος είναι πολύτιμη. Σας διαφεύγει όμως μια πολύ βασική λεπτομέρεια, μπορεί από τη μια να κερδίσετε με τον τρόπο αυτό μερικούς ψήφους αλλά από την άλλη θα χάσετε τους διπλάσιους κι αυτό γιατί ο Ξανθιώτης πολίτης έπαψε να είναι το ανθρωπάκι εκείνο που πίστευε ότι κι αν του λέγατε.


Ξέρει πολύ καλά τι γίνεται στην πλάτη του και μη βιαστείτε να με πείτε τρελό, όλα όσα τώρα σας λέω, θα τα δείτε σε μερικούς μήνες, λίγη υπομονή μόνο χρειάζεται, τίποτα παραπάνω. Όταν θα ζητάτε την ψήφο του Ξανθιώτη, αυτός θα σας παραπέμψει σε εκείνους των οποίων τα πολιτικά παιχνίδια εξυπηρετείτε τώρα και δε θα έχετε να τους πείτε ούτε κουβέντα γι’ αυτό. Κρίμα, λυπάμαι και ντρέπομαι πραγματικά που είμαι πολίτης αυτού του τόπου. Περίμενα περισσότερη αγάπη για τον τόπο μας από τους πολιτικούς μας. 


 


Σ. Καραχότζα    

Σχετικά Άρθρα

Διαβάστε Επίσης
Close
Back to top button