Ιδιαίτερα επιτυχής αποδείχθηκε η επιλογή της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης να πραγματοποιήσει διαφημιστική ενέργεια για την προβολή των τουριστικών προορισμών της στο πιο πολυσύχναστο σημείο της πόλης, στο Λευκό Πύργο.

     Ιδιαίτερα επιτυχής αποδείχθηκε η επιλογή της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης να πραγματοποιήσει διαφημιστική ενέργεια για την προβολή των τουριστικών προορισμών της στο πιο πολυσύχναστο σημείο της πόλης, στο Λευκό Πύργο.


    Η διαφημιστική ενέργεια πραγματοποιήθηκε από  5 έως 13  Σεπτεμβρίου, στο πλαίσιο του προγράμματος Τουριστικής Προβολής για το έτος 2009 και για δεύτερη συνεχή χρονιά επιλέχτηκε κεντρικό σημείο στην πόλη της Θεσσαλονίκης μετά την εξίσου επιτυχημένη επιλογή της Καμάρας την προηγούμενη χρονιά.  


     Περιλάμβανε  την κατασκευή και λειτουργία ενός καλαίσθητου και ελκυστικού υπαίθριου info kiosk, στο οποίο προβαλλόταν οι φυσικές ομορφιές των πέντε Νομών της Περιφέρειας. Παράλληλα, έγινε διανομή έντυπου και ηλεκτρονικού διαφημιστικού υλικού, για τις τουριστικές δυνατότητες και επιλογές, που προσφέρει η Περιφέρεια ΑΜ-Θ. Ο κόσμος που καθημερινά διέρχονταν από την παραλία καθώς και η προσέλευση χιλιάδων επισκεπτών της Θεσσαλονίκης, επεδείκνυαν έντονο ενδιαφέρον για την Περιφέρεια, προκειμένου να συλλέξουν πληροφοριακό υλικό για τους τουριστικούς προορισμούς των νομών της.


     Η προβολή της Περιφέρειας στην παραλία της Θεσσαλονίκης χαρακτηρίζεται πρωτότυπη και με μεγάλη αποτελεσματικότητα ως προς την προσέγγιση του κοινού. Το κεντρικό σημείο, ο μεγάλος αριθμός διερχομένων, η εποχή πραγματοποίησης που συνέπεσε με τη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης καθώς και με την έναρξη των γιορτών των “ΔΗΜΗΤΡΙΩΝ”  είναι στοιχεία που συνέβαλαν στην επιτυχία της εκδήλωσης.