Τελικά έχει γίνει κατάρα κάθε καλοκαίρι να θρηνούμε αθώα θύματα στο βωμό της ασφάλτου…..; Όχι βέβαια πως και τον υπόλοιπο χρόνο ο αριθμός των τροχαίων δεν ανησυχητικός….. Αλλά το καλοκαίρι η κατάρα αυτή παίρνει τραγικές διαστάσεις……. Γιατί τόση βιασύνη για να φτάσουμε στην παραλία …..;

Τελικά έχει γίνει κατάρα κάθε καλοκαίρι να θρηνούμε αθώα θύματα στο βωμό της ασφάλτου…..;


Όχι βέβαια πως και τον υπόλοιπο χρόνο ο αριθμός των τροχαίων δεν ανησυχητικός…..


Αλλά το καλοκαίρι  η κατάρα αυτή παίρνει τραγικές διαστάσεις…….


Γιατί τόση βιασύνη για να φτάσουμε στην παραλία …..;


Από την άλλη είναι δυνατόν να μην έχουμε οδηγική συνείδηση και αγωγή, παρόλα τα χρόνια που έχουμε περάσει ως  οδηγοί στο βολάν του αυτοκινήτου μας….;


Πώς γίνεται όλος ο υπόλοιπος κόσμος να πηγαίνει μπροστά και εμείς πίσω…..;


Τι παραπάνω έχουν οι υπόλοιποι ευρωπαίοι εταίροι μας και έχουν καταφέρει να μειώσουν τον αριθμό των τροχαίων ατυχημάτων στις χώρες τους και εμείς να τον αυξάνουμε…..;


Τόσο ασυνείδητοι οδηγοί είμαστε ….;


Και αν θέλουμε να παίζουμε κορώνα-γράμμα τη δική μας ζωή, των άλλων τι μας φταίει….;


Τις συνέπειες των πράξεών μας δεν τις επωμιζόμαστε μόνο εμείς, αλλά δυστυχώς και οι διπλανοί μας…..


 



Πέρα από τον οδηγό που μια λάθος κίνησή του ενδεχόμενα να είναι αρκετή να αφαιρέσει τη ζωή όχι μόνο τη δική του αλλά και άλλων συνανθρώπων του  και να προκαλέσει τόσο πόνο και θλίψη, ευθύνονται έμμεσα και κάποιοι άλλοι……


Μόνο όταν γίνεται το κακό, τότε τρέχουμε να πάρουμε μέτρα και να διορθώσουμε τις όποιες παραλείψεις μας …..


Να διορθώσουμε πιθανά κατασκευαστικά λάθη του δρόμου, τυχόν ελλιπή σήμανση, έλεγχο και αστυνόμευση οδικών δικτύων όπου η κίνηση αυξάνεται λόγω της θερινής περιόδου, καθώς αυτά οδηγούν στις παραλίες….


Πού είναι οι άντρες της Τροχαίας να ελέγχουν την κίνηση…..;


Είναι η πιο κοινότυπη και εύλογη απορία…..


Όταν η κίνηση στους δρόμους που οδηγούν στις παραλίες , όπως του νομού μας,  είναι μεγάλη δε θα έπρεπε και η παρουσία της Τροχαίας να είναι πιο αισθητή…..;


Εξάλλου ο φόβος φυλάει τα έρμα …..


Έτσι και οι οδηγοί φοβούνται τις κλήσεις των τροχονόμων, οι οποίες σύμφωνα με τον ΚΟΚ είναι ιδιαίτερα τσουχτερές…..


 



Όμως φευ, στο σχεδιασμό και στα λόγια όλα φαίνονται εύκολα και αποτελεσματικά, ικανά να δώσουν τις λύσεις στα προβλήματα, έτσι φάνταζε και ο νέος ΚΟΚ…..


Αλλά τα πολύνεκρα τροχαία ατυχήματα και δυστυχήματα που σημειώνονται καθημερινά στους ελληνικούς δρόμους έρχονται να μας θυμίσουν την ανικανότητά μας να συμμορφωνόμαστε στα όσα προστάζει ο ΚΟΚ για την οδηγική μας ασφάλεια….


Τι μια μας φταίει η κακοτεχνία των δρόμων, την άλλη η ελλιπής σήμανση, το αυτοκίνητο που προπορεύεται και μας κλείνει τη ορατότητα ή δεν μας εμποδίζει να κάνουμε προσπέραση, ποτέ όμως δε φταίμε εμείς και το στραβό μας το κεφάλι…..



όΓια αυτό λοιπόν κρίνεται απαραίτητο όχι να θεσπιστούν νέοι νόμοι και κανόνες, αλλά να ενισχυθεί η δύναμη της Τροχαίας……


Αν περιμένει η πολιτεία να αποκτήσει ο Έλληνας κυκλοφοριακή αγωγή θα περιμένει πολύ……


Έτσι εκείνο που φαντάζει πιο εύκολο, αρκεί να έχει την πολιτική βούληση να το πράξει, είναι να “ρίξει” στους δρόμους περισσότερους τροχονόμους ….


Να γίνονται περισσότεροι έλεγχοι…..άλλωστε είναι αποδεδειγμένο πως η παρουσία των μπλόκων της τροχαίας κατά μήκος των οδικών αξόνων βάζουν “φρένο” στους βιαστικούς και απρόσεχτους οδηγούς…..


Παυλόπουλος και Μαρκογιαννάκης  θα πρέπει πάραυτα  να αυξήσουν τη δύναμη των κατά τόπους Τμημάτων Τροχαίας, έτσι ώστε να μη διαμαρτύρονται και οι διοικητές τους και να λένε πως δεν έχουν ικανό αριθμό τροχονόμων για να καλύψουν τις ανάγκες που παρουσιάζονται κάθε φορά και ότι κάνουν ότι είναι ανθρωπίνως  δυνατόν ……


Μόνο που τελικά διαπιστώνεται πόσο λίγο είναι, κάθε φορά που συμβαίνει ένα τροχαίο και μάλιστα όταν κάποιες φορές επαναλαμβάνεται και  στο ίδιο σημείο……


 



Θα πρέπει να σημειωθεί πως αν και η Ελλάδα κατέχει μια από τις πρώτες θέσεις στον αρνητικό πίνακα με τις χώρες με τα περισσότερα τροχαία, ωστόσο και στον υπόλοιπο κόσμο η κατάσταση είναι ιδιαίτερα ανησυχητική…..


Μάλιστα σε τέτοιο βαθμό, που ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας να κάνει λόγο για πανδημία…..


Μετά την πανδημία της νέας γρίπης που ήδη βιώνει ο πλανήτης μας, σύμφωνα με τον ΠΟΥ σε πανδημία θα μπορούσαν να εξελιχθούν τα τροχαία συμβάντα  τα επόμενα χρόνια αν δεν εφαρμοστούν αυστηρότερα οι κανόνες οδικής ασφάλειας…..


Σύμφωνα με έρευνα που διενήργησε σε 178 χώρες, τα τροχαία συμβάντα προκαλούν παγκοσμίως 1,2 εκατομμύρια νεκρούς και 50 εκατομμύρια τραυματίες κάθε χρόνο……


Καλά διαβάσατε……


Οι αριθμοί αυτοί σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας αναμένεται να διπλασιαστούν ως το 2030, αν δεν αλλάξει η πολιτική στο συγκεκριμένο θέμα…..


Έτσι η χώρα μας στο ζήτημα αυτό επαναχαράσσει  την πολιτική της και η οδική ασφάλεια αναμένεται να αποτελέσει το προσεχές διάστημα βασικό θέμα ενημερωτικής εκστρατείας από το Υπουργείο Μεταφορών…..