“H απαλλοτρίωση έγινε το 2007 (απόφαση 100/2007) και η αναγνώριση δικαιούχων το 2008 (απόφαση 117/2008). Έχει εισπραχθεί ποσό 900.191,55 ευρώ και εκκρεμεί διόρθωση της αποφάσεως από όπου θα προκύψει και πρόσθετο ποσό αποζημίωσης που σήμερα ακόμη δεν μπορεί να υπολογισθεί επακριβώς. Οι εκτάσεις αναλυτικά αναφέρονται στις σχετικές προαναφερόμενες αποφάσεις και στις πράξεις αναλογισμού που χειρίζεται το δικηγορικό γραφείο Κωνσταντίνου Μαλάκη.

  “H απαλλοτρίωση έγινε το 2007 (απόφαση 100/2007) και η αναγνώριση δικαιούχων το 2008 (απόφαση 117/2008). Έχει εισπραχθεί ποσό 900.191,55 ευρώ και εκκρεμεί διόρθωση της αποφάσεως από όπου θα προκύψει και πρόσθετο ποσό αποζημίωσης που σήμερα ακόμη δεν μπορεί να υπολογισθεί επακριβώς.


   Οι εκτάσεις αναλυτικά αναφέρονται στις σχετικές προαναφερόμενες αποφάσεις και στις πράξεις αναλογισμού που χειρίζεται το δικηγορικό γραφείο Κωνσταντίνου Μαλάκη.


   Στο παρελθόν υπήρξε μόνο μία απαλλοτρίωση (αποφάσεις 137/1999 και 126/2000 Μονομελούς Πρωτοδικείου Ξάνθης) την τελευταία δεκαετία και οι αποφάσεις υπάρχουν στην νομική υπηρεσία.


   Τον Δήμο εκπροσώπησε ο κ. Καραβέλης που τότε δεν ήταν νομικός σύμβουλος με έμμισθη σχέση. Τότε δεν υπήρχαν πολλοί νομικοί σύμβουλοι με “πάγια αντιμισθία”, αλλά και σήμερα δεν υπάρχουν πολλοί νομικοί σύμβουλοι με “πάγια αντιμισθία”, αλλά μόνον ένας νομικός σύμβουλος με έμμισθη σχέση, ο κ. Καραβέλης.



   Καταβλήθηκε τότε αμοιβή με βάση τις διατάξεις του Κώδικα περί Δικηγόρων και τα ποσοστά που προέβλεπε το Ταμείο Απαλλοτριώσεων του Δικηγορικού Συλλόγου Ξάνθης.


  Η υπόθεση ανατέθηκε στον κ. Καραβέλη, γιατί τότε δεν υπήρχε νομικός σύμβουλος με έμμισθη σχέση.


  Η τελευταία απαλλοτρίωση ανατέθηκε στο δικηγορικό γραφείο του Κωνταντίνου Μαλάκη που εκπροσώπησε και όλους σχεδόν τους ιδιοκτήτες απαλλοτριουμένων εκτάσεων και κρίθηκε ότι ήταν προς το συμφέρον του Δήμου να υπάρχει ένα δικόγραφο.


  Επίσης, ανατέθηκε σε αυτό το γραφείο, γιατί η ενημέρωση στον Δήμο έγινε από αυτό το δικηγορικό γραφείο, γιατί το έγγραφο της αίτησης δεν κοινοποιήθηκε στον Δήμο και δικάσθηκε ερήμην ο Δήμος (κατά έκδοση της 100/2007 απόφασης).


   Η ανάθεση έγινε με χρήση της ειδικής δικαιοδοσίας που δίνει ο Κώδικας Δήμων και Κοινοτήτων στον Δήμαρχο για αντιμετώπιση έκτακτης ανάγκης για να προλάβει να συμπεριληφθεί στο δικόγραφο της 117/2008 απόφασης.


   Δεν συμφωνήθηκε πρόσθετη αμοιβή, ισχύουν τα προβλεπόμενα από την κείμενη νομοθεσία από το 2003, όπου καθορίζεται αμοιβή 2% πλέον (και όχι εις βάρος της οριζόμενης αποζημίωσης) που καταβάλει πρόσθετα ο διενεργών την απαλλοτρίωση.


  Δεν επιβαρύνεται πρόσθετα ο δήμος, δεν καταβλήθηκε αμοιβή, ούτε υπάρχει υποχρέωση εξόφλησης πρόσθετης αμοιβής από τον Δήμο, αν δεν το επιθυμεί ο ίδιος ο Δήμος”.