Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι συλλογικές δράσεις της Περιφέρειας Αν. Μακεδονίας & Θράκης για την προβολή και προώθηση των δυναμικών κλάδων της Περιφέρειας

Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι συλλογικές δράσεις της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης για την προβολή και προώθηση των δυναμικών κλάδων της Περιφέρειας. Οι εκδηλώσεις και συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν το πλαίσιο του έργου του ΠΕΠ Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης “Προώθηση/Προβολή των προιότων του Π.Ε.Π. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης”, ενώ παράλληλα ολοκληρώθηκε και το φεστιβάλ τοπικών προϊόντων που πραγματοποιήθηκε και στους πέντε Νομούς της Περιφέρεις στο πλαίσιο του ιδίου έργου.

Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι συλλογικές δράσεις της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης για την προβολή και προώθηση των δυναμικών κλάδων της Περιφέρειας.  Οι εκδηλώσεις και συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν το πλαίσιο του έργου του ΠΕΠ Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης “Προώθηση/Προβολή των προιότων του Π.Ε.Π. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης”, ενώ παράλληλα ολοκληρώθηκε και το φεστιβάλ τοπικών προϊόντων που πραγματοποιήθηκε και στους πέντε Νομούς της Περιφέρεις στο πλαίσιο του ιδίου έργου.


 Στόχος του έργου είναι ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των προϊόντων της ΑΜΘ και της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων, με έμφαση στην αξιοποίηση των υφιστάμενων και αναδυόμενων αγορών αλλά και την ανάδειξη νέων, καθώς και η τόνωση της βιωσιμότητας των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην Περιφέρεια μέσω της δικτύωσης και διεπιχειρησιακής συνεργασίας.


 Οι συλλογικές δράσεις ολοκληρώθηκαν την Πέμπτη 27 Νοεμβρίου με την εκδήλωση που αφορούσε τον κλάδο του Αλουμινίου και Σιδήρου, η οποία πραγματοποιήθηκε στην Αλεξανδρούπολη.  Ουσιαστικά στο πλαίσιο του έργου πραγματοποιήθηκαν έξι θεματικές εκδηλώσεις με θέμα τις Ευκαιρίες-Προοπτικές και τα προβλήματα των συγκεκριμένων κλάδων, στις οποίες συμμετείχαν οι επιχειρηματίες των κλάδων και εκπρόσωποι των κλαδικών και παραγωγικών φορέων της Περιφέρειας.  Οι κλάδοι τους οποίους αφορούσε η κάθε εκδήλωση και οι οποίοι προβάλλονται από τις παράλληλες δράσεις του έργου είναι οι εξής: Ποτά, Ένδυμα-Υπόδηση Κλωστοϋφαντουργία, Μάρμαρο-Δομικά Υλικά, Προϊόντα Χάρτου και Συσκευασίας, Προϊόντα Αλουμινίου-Σιδήρου.


 Σύμφωνα με το Σχέδιο Δράσης του έργου και παράλληλα με τις παραπάνω εκδηλώσεις, πραγματοποιήθηκαν επίσης έξι συναντήσεις, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, των επιχειρήσεων των κλάδων με τα δίκτυα διανομών έχοντας ως στόχο την προσέγγιση των διανομέων στα μεγάλα αστικά κέντρα, την ενημέρωσή τους για τα πλεονεκτήματα των προϊόντων της Περιφέρειας και κατ’ επέκταση τη σύναψη νέων εμποριών συμφωνιών για την προώθηση των προϊόντων σε νέες αγορές.  Επιπλέον 50 ξένοι επιχειρηματίες, από Βουλγαρία, Ρουμανία, Τουρκία, Ρωσία και Αγγλία, επισκέφθηκαν τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης προκειμένου να γνωρίσουν από κοντά την παραγωγική διαδικασία, καθώς και την ποιότητα των προϊόντων τους ενώ είχαν την ευκαιρία να συναντηθούν και με τους εκπροσώπους των τοπικών συνδέσμων και φορέων συζητώντας πιθανές συμφωνίες και επενδύσεις.


 Τέλος, συμπληρωματικά με όλες τις παραπάνω δράσεις πραγματοποιήθηκε Φεστιβάλ των τοπικών προϊόντων σε όλους τους Νομούς της Περιφέρειας.  Ξεκινώντας από τη Δράμα στις 14 Νοεμβρίου, διαδοχικά το ευρύ κοινό στις πρωτεύουσες των πέντε Νομών της Περιφέρειας είχε την ευκαιρία να γνωρίσει τα τοπικά προϊόντα μέσα από το οπτικοακουστικό και έντυπο υλικό που υπήρχε, να δει από κοντά δείγματα των προϊόντων αλλά και να γευτεί μερικά από αυτά (κρασί τσίπουρο, μπύρα).  Η προσέλευση του κοινού ήταν μεγάλη, καθώς το Φεστιβάλ πραγματοποιήθηκε στις κεντρικές πλατείες των πρωτευουσών των Νομών, ενώ ολοκληρώθηκε την Κυριακή 30 Νοεμβρίου με τελευταίο σταθμό την Αλεξανδρούπολη.


Ο Γενικός Γραμματέας της Περιφέρειας ΑΜ-Θ κ. Δημήτρης Σταμάτης σε δηλώσεις του σημείωσε ότι, η συμμετοχή στις εκδηλώσεις, “πολλές φορές ξεπέρασε τις προσδοκίες μας, ενώ σε άλλες περιπτώσεις η έλλειψη ενδιαφέροντος εστιάζεται στο γεγονός ότι, οι παραγωγικές δυνάμεις της περιοχής μας δεν έχουν συνηθίσει να προβάλλουν τα προϊόντα τους”, γι’ αυτό και προέτρεψε τον επιχειρηματικό κόσμο να κατανοήσει ότι “ένα μέρος της επιχειρηματικής δράσης στηρίζεται στην προβολή και στη διαφήμιση και από την πλευρά της η Περιφέρεια κάνει ότι μπορεί για να τους βοηθήσει”.


Σχετικά Άρθρα

Back to top button