ΣΕ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΤΡΟΧΙΑ Η “ΡΟΔΟΠΗ”

Με νέο λογότυπο, νέα προϊόντα και πρόγραμμα επενδύσεων που αναμένεται να ξεπεράσει τα 5 εκατομύρια ευρώ. Στα άμεσα σχέδια της νέας Διοίκησης ο διπλασιαμός της ποσότητας του εισκομιζόμενου γάλακτος από τους παραγωγούς της Θράκης.

  Με νέο λογότυπο, νέα προϊόντα και πρόγραμμα επενδύσεων που αναμένεται να ξεπεράσει τα 5 εκατομύρια ευρώ. Στα άμεσα σχέδια της νέας Διοίκησης ο διπλασιαμός της ποσότητας του εισκομιζόμενου γάλακτος από τους παραγωγούς της Θράκης.  



   Σήμερα Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2008 πραγματοποιήθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία  η συνέντευξη τύπου που οργάνωσε, η νέα Διοίκηση της Ροδόπης με σκοπό να παρουσιάσει το  έργο εκσυγχρονισμού που υλοποιήθηκε τους πρώτους πέντε μήνες στην επιχείρηση καθώς και τους στρατηγικούς άξονες ανάπτυξης. 


Άμεσες επενδύσεις (1,5 εκατ. ευρώ) για τους πέντε πρώτους μήνες.


   Η Ροδόπη έχει ήδη εισέλθει στη νέα εποχή, με άμεσες παρεμβάσεις στους τομείς ζώνης γάλακτος, παραγωγής και Διανομής. Όπως εξήγησε το στέλεχος της εταιρίας κος Κερασίδης Αλέξανδρος, το κόστος αυτών άμεσων παρεμβάσεων ξεπέρασαν τα 1,5 εκατομύρια ευρώ. 


   Έτσι,  με σκοπό την καλύτερη διαχείριση του γάλακτος και ελαχιστοποίηση των απωλειών τοποθετήθηκαν νέες δεξαμενές (σιλό) αποθήκευσης και νέο αυτοματοποιημένο σύστημα διαχειρησης τους γάλακτος. 


   Ιδιαίτερη φροντίδα δόθηκε στην ασφάλεια και την ποιότητα των παραγόμενων προϊόντων κάτι που οδήγησε στην τοποθέτηση νέου φασματογράφου – τελευταίας γενιάς. Παράλληλα εγκαταστάθηκε νέα γραμμή επεξεργασίας νωπού γάλακτος.στην οποία για πρώτη φορά εντάχθηκε  ειδικός εξοπλισμός υψηλής υγειινής, ο λεγόμενος  βακτηριοκαθαριστής που οδηγεί στην απομάκρυνση των βακτηρίων που περιέχει το νωπό γάλα. Αυτό επιτρέπει πλέον στη Ροδόπη να άναβαθμίσει σημαντικά την γεύση, την ποιότητα και την ασφάλεια του φρέσκου γάλακτος ΡΟΔΟΠΗ. 


   Επιπλέον, τοποθετήθηκε νέα υπερσύχρονη συσκευαστική μηχανή για να γίνει η συσκευασία του γάλακτος πιό ασφαλής και πρακτική για τον καταναλωτή.


    Στην ζώνη γάλακτος, για τη βελτίωση ποιότητας του γάλακτος τοποθετήθηκε ικανός αριθμός νέων δεξαμενών ψύξης γάλακτος στις εγκαταστάσεις των παραγωγών. Σημειώνεται ότι έχει δοθεί κατεύθυνση για διεύρυνση των συνεργασιών με τους παραγωγούς της περιοχής μας. Αυτό έχει ήδη αποδόσει και οδηγήσει σε αύξηση του όγκου εισομιζόμενου γάλακτος. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο Διευθύνων Σύβουλος της ΡΟΔΟΠΗΣ Παν. Παπαποστόλου αναμένεται ο διπλασιασμός της ποσότητας του όγκου εισκομιζόμενου γάλακτος για την επόμενη χρονιά. 


  Άμεσες παρεμβάσεις πραγματοποιήθηκαν και στον τομέα των διανομών. Με σκοπό την ασφαλέστερη διανομή και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, αντικαταστάθηκαν παλαιά αυτοκίνητα με καινούργια και επανασχεδιάστηκαν τα δρομολόγια.


Νέα εταιρική ταυτότητα


   Η νέα αυτή εποχή για την ΡΟΔΟΠΗ σηματοδοτείται και με την αλλαγή της εταιρικής ταυτότητας. Ο κος Τσίγκρος Δημήτρης, στέλεχος της εταιρίας, επεσήμανε χαρακτηριστικά ότι  “με την νέα εταιρική ταυτότητα, θέλουμε να σηματοδοτήσουμε την αλλαγή προς το καλύτερο, προς το καινούργιο, αλλά ταυτόχρονα να αναδείξουμε τις δικές μας Εταιρικές αξίες όπως την αγάπη για τον τόπο μας, την ειλικρίνεια,  την εμπιστοσύνη, την ασφάλεια,  τη φροντίδα και το σεβασμό στο περιβάλλον.


   Το νέο λογότυπο, αρκετά πιο φρέσκο, πιο ζωντανό, πιο αληθινό προσδίδει σιγουριά και δυναμισμό στην νέα ΡΟΔΟΠΗ.



Νέα γαλακακτοκομικά προϊόντα υψηλής ποιότητας


Η ΡΟΔΟΠΗ πλέον είναι έτοιμη να απαντήσει στις προκλήσεις ης νεας εποχής και να καλύψει τις ανάγκες των κατανωλωτών της. Έτσι σχεδίασε νέα προϊόντα σε κατηγορίες που μέχρι σήμερα δεν είχε παρουσία. Το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο πλέον περιλαμβάνει το φρέσκο γάλα, το Ροδοπάκι, το Αριάνι, σειρά γιαουρτιών (παραδοσιακά, ευρωπαϊκού τύπου, στραγγιστά, γιαούρτι με φρούτα), πλήρης σειρά λευκών και κίτρινων τυριών. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στην ποιότητα των προϊόντων και στον σχεδιασμό των νέων ετικέτών που προσδίδουν και ενισχύουν την ενιαία ταυτότητα ΡΟΔΟΠΗ .


Η τοποθέτηση των νεων προϊόντων στα ράφια των καταστημάτων θα ξεκινήσει άμεσα και θα ολοκληρωθεί σταδιακά μέχρι την άνοιξη του 2009. Η έναρξη των λανσαρισμάτων θα γίνει με το νέο Φρέσκο γάλα Ροδόπη που με την αναβαθμισμένη ποιότητα και την νέα πρακτιή συσκευασία αναμένεται να κατακτίσει τους καταναλωτές. 


Σημειώνεται ότι τα νέα προϊόντα της εταιρίας θα υποστηριχθούν με ένα πλάνο ενεργειών μάρκετινγκ και επικοινωνίας, με σκοπό την καλύτερη ενημέρωση του καταναλωτικού κοινού.


 Γεωγραφική επέκταση


Στα άμεσα σχέδια της ΡΟΔΟΠΗΣ είναι η πολύ καλή παρουσία στην αγορά της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και σε δεύτερο χρόνο η γεωγραφική επέκταση στις μεγάλες αγορές της Αθήνας και Θεσσαλονίκης. Επίσης θα αξιολογηθούν οι ευκαιρίες και οι προοπτικές που παρουσιάζονται, με σκοπό τη σημαντική ενίσχυση των εξαγωγών.  


Νέες επενδύσεις 


Η ΡΟΔΟΠΗ αξιοποιώντας την τεχνογνωσία του Ομίλου, θα συνεχίσει την προσπάθεια εκσυχρονισμού, επενδύοντας σημαντικά ποσά, τόσο στις παραγωγικές διαδικασίες,  όσο και στην ζώνη γάλακτος. Χαρακτηριστικά,  ο Διευθύνων Συμβούλος του Ομίλου κος Μιχάλης Σαράντης επεσήμανε ότι “θα δαπανήσουμε πάνω από 5 εκατομμύρια ευρώ σε νέες τεχνολογίες ώστε η Ροδόπη να επανακτίσει την παλαία της αίγλη και να εδραιωθεί στην ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής Μακεδοινίας και Θράκης ως η Νο 1 επιλογή στις προτιμήσεις των συμπολιτών”


 Η ΡΟΔΟΠΗ επιβεβαιώνει ότι βρίσκεται σε τροχιά ανάπτυξης. Χάρη στο υψηλής κατάρτισης στελεχιακό δυναμικό, στις άριστες σχέσεις με τους παραγωγούς και στις νέες υπεσύγχρονες παραγωγικές εγακαταστάσεις, θα συνεχίσει να λειτουργεί με εξωστρέφεια, αναδεικνύοντας  τον αναπτυξιακό και κοινωνικό της  ρόλο στην ευρύτερη περιοχή. 


Σχετικά Άρθρα

Back to top button