ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ ΣΤΟ 22ο χλμ. ΞΑΝΘΗΣ-ΕΧΙΝΟΥ

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας “Χρόνος” Κομοτηνής υπάρχει σχετική καταγγελία του σωματείου βενζινοπωλών, η οποία άγνωστο για ποιο λόγο δε στάλθηκε στον τοπικό τύπο. Η εφημερίδα της Κομοτηνής, όπως και μεις βέβαια, περιμένουμε από το νομάρχη, το δασαρχείο, την αναπτυξιακή και τις άλλες υπηρεσίες που εμπλέκονται στην υπόθεση να λάβουν θέση για το θέμα αυτό, που φαίνεται σοβαρό. Διαβάζουμε στο “Χρόνο”:

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας “Χρόνος” Κομοτηνής υπάρχει σχετική καταγγελία του σωματείου βενζινοπωλών, η οποία άγνωστο για ποιο λόγο δε στάλθηκε στον τοπικό τύπο. Η εφημερίδα της Κομοτηνής, όπως και μεις βέβαια, περιμένουμε από το νομάρχη, το δασαρχείο, την αναπτυξιακή και τις άλλες υπηρεσίες που εμπλέκονται στην υπόθεση να λάβουν θέση για το θέμα αυτό, που φαίνεται σοβαρό. Διαβάζουμε στο “Χρόνο”:


“Πρέπει άμεσα ο νομάρχης Ξάνθης να ενδιαφερθεί προσωπικά για τα καταγγελλόμενα  του σωματείου Βενζινοπωλών και πρατηριούχων όπως ότι: 


1) Ο ιδιοκτήτης του πρατηρίου ύψωσε την πρόσοψη του κτίσματος στα 13 μέτρα, ενώ η σχετική άδεια της Πολεοδομίας μιλούσε μόνο για 7 μέτρα. 


2) Το μέγεθος του κτιρίου του πρατηρίου έχει διπλασιαστεί σε σχέση με το εμβαδόν που είχε εγκριθεί. 


3) Έχει κατασκευάσει παράνομα και χωρίς άδεια δεξαμενή νερού όγκου 50 τόνων εκτός του οικοπέδου και μέσα σε χώρο δασικής έκτασης. 


4) Το κτίσμα αντί για την κατασκευή υπογείου, όπως επέτασσε η σχετική άδεια, διαθέτει χώρο ημιϋπόγειου. 


Η καταγγελία ζητάει επίσης από τις αρμόδιες αρχές διερεύνηση των ακόλουθων στοιχείων: 


α) Την κατασκευή του τμήματος εισόδου – εξόδου διαφορετικής από τα εγκεκριμένα σχέδια ως προς τις αποστάσεις.


2) Την τοποθέτηση των δεξαμενών υγρών καυσίμων κατά τρόπο και θέση διαφορετικά από τα εγκεκριμένα σχέδια της Πολεοδομίας και της Δ/σης Συγκοινωνιών. 


3) την ύπαρξη της απαραίτητης άδειας του ΙΓΜΕ για τη διάνοιξη γεωτρήσεως, 


4) τον τρόπο διάθεσης των αποβλήτων, εάν καλύπτονται δηλαδή οι προϋποθέσεις νομιμότητας και ασφάλειας, δεδομένης της δασικής περιοχής


και 5) κατά πόσον είναι νόμιμη η κατασκευή πρατηρίου υγρών καυσίμων σε δασική περιοχή”

Σχετικά Άρθρα

Back to top button