Το ρόλο του ΘΑΥΜΑΤΟΠΟΙΟΥ αυτή τη φορά ανέλαβε το Υπουργείο Παιδείας : σε εφαρμογή του πρόσφατου μεσαιωνικού και αντισυνταγματικού νόμου Παυλόπουλου, προχώρησε ”σεμνά ,, και ”ταπεινά ,, στη ” Σφαγή των Αμνών “. Δηλαδή στην καθαίρεση και κατάργηση όλων των Διευθυντών και Προϊσταμένων των Εκπαιδευτικών Υπηρεσιών της χώρας . Το ΘΑΥΜΑ έγινε μέσα σε έξι ώρες .

Το ρόλο του ΘΑΥΜΑΤΟΠΟΙΟΥ αυτή τη φορά ανέλαβε το Υπουργείο
Παιδείας : σε εφαρμογή του πρόσφατου μεσαιωνικού και αντισυνταγματικού νόμου
Παυλόπουλου, προχώρησε ''σεμνά ,, και ''ταπεινά ,, στη " Σφαγή των Αμνών ".
Δηλαδή στην καθαίρεση και κατάργηση όλων των Διευθυντών και Προϊσταμένων των
Εκπαιδευτικών Υπηρεσιών της χώρας . Το ΘΑΥΜΑ έγινε μέσα σε έξι ώρες .

Ορίστηκαν Προσωρινοί Προϊστάμενοι με διαδικασία που
προσβάλει την αξιοπρέπεια και αυτών ακόμη των τοποθετηθέντων.

Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΠΘ με όργανο Συμβούλιο μιας Χρήσης
(ad hoc) σε διατεταγμένη υπηρεσία, με τον ψευδεπίγραφο
τίτλο Συμβούλιο Επιλογής Δ/ντων και Προϊσταμένων Δευτεροβάθμιας , πίσω από το
φόντο των Ολυμπιακών Αγώνων και εν μέσω Ολυμπιακής Εκεχειρίας , ''εκτέλεσε,,
στις 27-28-29 /8 με παράνομες και συνοπτικές διαδικασίες όλα τα άξια, έμπειρα
και δοκιμασμένα Στελέχη της Εκπαίδευσης στο μέσο της 4-ετούς θητείας τους .

Σε ένα χωρίς προηγούμενο πογκρόμ, αποκεφάλισε όλη τη
Διοίκηση της Εκπαίδευσης και εγκατέστησε με την παρωδία αυτή τα " Γαλάζια Παιδιά
" -και μάλιστα τα δικά της παιδιά.

Η διαδικασία επιλογής που ακολουθήθηκε είναι ενδεικτική του
ήθους που υιοθετήθηκε από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας. Το
Συμβούλιο επιλογής του ΥΠΕΠΘ εξέτασε 715 φακέλους υποψηφίων και "επέλεξε" σε 6
ώρες Διευθυντές και Προισταμένους Εκπαίδευσης για 11 Περιφέρειες της χώρας.

Ο κάθε εισηγητής ανέφερε τα ονόματα των τοποθετούμενων και
ο Πρόεδρος στη συνέχεια, ανά διοικητική Περιφέρεια, έβαζε σε ψηφοφορία για
επικύρωση τα ονόματα των ΤΥΧΕΡΩΝ που ψηφίζονταν εν χορώ από τα έξι(6) υπόλοιπα
μέλη του Συμβουλίου. Δεν μπήκαν καν στο κόπο να διαβάσουν τα Βιογραφικά των
αποπεμφθέντων Διευθυντών – Προϊσταμένων που προέρχονται από όλους τους χώρους ,
διαθέτουν κύρος και τυγχάνουν γενικής αποδοχής και αναγνώρισης από τις τοπικές
κοινωνίες και τους εκπαιδευτικούς .

Φυσικά δεν αναγνώστηκε και κανένα άλλο Βιογραφικό που
υποβλήθηκε από πλειάδα υποψηφίων που διαθέτουν αυξημένα προσόντα, εμπειρία,
μεταπτυχιακά , διδακτορικά ,κ.α.

* Η ΠΡΟΤΑΣΗ μας σε συμφωνία και με τη γνώμη της ΟΛΜΕ, για
παραμονή ως ΠΡΟΣΩΡΙΝΩΝ όλων των νυν Δ/ντών – Προϊσταμένων και ταυτόχρονη
δρομολόγηση πρωτοβουλιών για ΕΠΙΛΟΓΗ των Στελεχών μέσω αντικειμενικών και κοινά
αποδεκτών διαδικασιών δεν έγινε ΔΕΚΤΗ .

* Οι ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ μας για την κατοχύρωση των διαδικασιών, της
νομιμότητας, των δικαιωμάτων και της αξιοπρεπούς αντιμετώπισης των υποψηφίων
έπεσαν στο κενό.

* Η παράνομη και αναξιοκρατική αυτή αντιμετώπιση
εκπαιδευτικών με μεγάλη προσφορά συντελέστηκε, για πρώτη φορά στα χρονικά ,από
ένα Ειδικό Συμβούλιο -κάτι σαν Ειδικό Δικαστήριο- που, υποτίθεται, αποτελείται
από έγκριτους ακαδημαϊκούς και εγνωσμένου κύρους εκπαιδευτικούς .

Η ακαδημαϊκή και εκπαιδευτική κοινότητα δικαιούται να
γνωρίζει και να κρίνει τα μέλη της που σε ρόλο πολιτικών " Δημίων ", ως μέλη του
συγκεκριμένου Συμβουλίου Επιλογής, σφράγισαν προειλημμένες αποφάσεις της
Πολιτικής Ηγεσίας του ΥΠΕΠΘ με τον πιο απαράδεκτο, για τους ''κρινόμενους ,,
εκπαιδευτικούς και την εκπαιδευτική τους ιδιότητα , τρόπο. Τα μέλη αυτά είναι :

1. Αναπολιτάνος Διονύσιος ,Καθηγητής Τμήματος Μεθοδολογίας
της Ιστορίας και Θεωρίας της Επιστήμης του Εθνικού και Καποδιστριακού
Πανεπιστημίου Αθηνών, Πρόεδρος.

2. Μαρμαρινός Ιωάννης ,Αναπλ. Καθηγητής του Τμήματος Φ.Π.Ψ.
του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

3. Κόλλιας Ταξιάρχης ,Καθηγητής Τμήματος Φιλολογίας του
Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, μέλος .

4. Κυρκίνη Αναστασία ,Σύμβουλος του Παιδαγωγικού
Ινστιτούτου, μέλος .

5. Καλογεράκης Παύλος ,Διευθυντής της Διεύθυνσης
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χίου, μέλος .

Ανακύπτει εύλογα το ερώτημα αν η στροφή στο "Κοινωνικό
Κέντρο" συντελείται μέσα από την Παλινόρθωση του πιο ακραίου κομματικού κράτους
και αν οι εξαγγελίες για Εθνικό Διάλογο στην Παιδεία είναι παραπλανητικές με
στόχο την επιστροφή στην οπισθοδρόμηση και το γνώριμο από το παρελθόν
αυταρχισμό. Γι'αυτό χρειάζεται ετοιμότητα και επαγρύπνηση της Ομοσπονδίας και
της Εκπαιδευτικής κοινότητας.