Την 21-6-2004 και ώρα 15.20 ειδοποιήθηκε τηλεφωνικά (τηλ. 100) η Υπηρεσία μας να επέμβει για παροχή βοήθειας σε παράπλευρη οδό της Εγνατίας Οδού στο ύψος μεταξύ των οικισμών Λεύκης και Εξοχής, όπου σε αποστραγγιστικό κανάλι είχε εκτραπεί και ανατραπεί βυτιοφόρο Ι.Χ.Φ. με αριθμό κυκλοφορίας ΥΡΗ 3612 τύπου MERCEDES μεταφοράς υγρών καυσίμων

Την 21-6-2004 και ώρα 15.20
ειδοποιήθηκε τηλεφωνικά (τηλ. 100) η Υπηρεσία
μας να επέμβει για παροχή βοήθειας σε
παράπλευρη οδό της Εγνατίας Οδού στο ύψος
μεταξύ των οικισμών Λεύκης και Εξοχής, όπου
σε αποστραγγιστικό κανάλι είχε εκτραπεί
και ανατραπεί βυτιοφόρο Ι.Χ.Φ. με αριθμό
κυκλοφορίας ΥΡΗ 3612 τύπου MERCEDES μεταφοράς
υγρών καυσίμων (SUPER – ΑΜΟΛΥΒΔΗΣ, ποσότητας 11Μ3
περίπου) της εταιρείας Πετρελαιοειδών REVOIL ,
με οδηγό τον Φιλιππίδη Φίλλιπο του
Δημητρίου κάτοικο Περάμου.

Αμέσως από την Τροχαία Ξάνθης
ζητήθηκε η διακοπή της κυκλοφορίας
οχημάτων στον παρακείμενο παράπλευρο δρόμο
της Εγνατίας, διότι εγκυμονούσε κινδύνους
τόσο για τα διερχόμενα αυτοκίνητα από την
Εγνατία οδό, που σε περίπτωση πρόκλησης
πυρκαγιάς και έκρηξης, θα είχε δυσάρεστα
αποτελέσματα καθώς επίσης ενείχε κίνδυνους
για το προσωπικό που ήταν απασχολημένο με
την προστασία του οχήματος μεταφοράς
καυσίμου.

Με την άφιξη της Πυρ/κής εξόδου
που αποτελούνταν από δυο (2) οχήματα και οκτώ
(8) άνδρες, οι ενέργειες των οποίων στράφηκαν
άμεσα στην προστασία του καυσίμου που
βρισκόταν εντός του βυτίου, διότι υπήρχε
κίνδυνος από την τριβή των μεταλλικών μερών
με το έδαφος καθώς και από πρόκληση
στατικού ηλεκτρικού να έχουμε ανάφλεξη των
ατμών της βενζίνης που διέρρεε από τις
ανθρωποθυρίδες του βυτιοφόρου.

Έγιναν εγκαταστάσεις νερού και
αφού ταυτόχρονα για την αφροκάλυψη του
σώματος του βυτίου και ταυτόχρονα
προκαλούσαμε την ψύξη των τοιχωμάτων του.
Οι ενέργειες μας συνεχίστηκαν μέχρι την
επαναφορά του οχήματος επί των τροχών από
δύο (2) ιδιωτικούς γερανούς.

Στη συνέχεια έγινε η μετάγγιση
των 11Μ3 καυσίμου από συνεργείο της
ιδιοκτήτριας εταιρείας σε άλλο βυτιοφόρο
όχημα.

Η Υπηρεσία παρέμεινε στο τόπο
του συμβάντος με δύο (2) οχήματα και τέσσερις
άνδρες μετά την μετάγγιση και μέχρι την
φόρτωση του βυτιοφόρου σε επικαθήμενη
πλατφόρμα μεταφοράς οχημάτων, όπου
πραγματοποιήθηκε την 00.30 της 22-6-2004.

Την Υπηρεσία μας συνέδραμε και
ένα (1) υδροφόρο όχημα 12Τ της Πυρ/κής
Υπηρεσίας Κομοτηνής.

Από την αναγγελία του συμβάντος
μέχρι το πέρας αυτού, όπου συντόνιζε τις
ενέργειες των πυρ/κών δυνάμεων παρευρέθη ο
Διοικητής της Υπηρεσίας μας Αντιπύραρχος
Αρσενίου Ιωάννης, μέχρι την άφιξη του Αν.
Διοικητή Π.Δ.Π.Υ. Ανατ. Μακεδονίας & Θράκης
Πυράρχου Παντζαρτζή Χαραλάμπου καθώς και
του Διοικητή της Περιφερειακής Διοίκησης Π.Υ.
Ανατ. Μακεδονίας & Θράκης Αρχιπυράρχου κ.
Χατζηαγγέλου Κων/νου, που ανέλαβαν στη
συνέχεια τον συντονισμό των ενεργειών.

Ο Αρχιπύραρχος κ. Χατζηαγγέλου
Κων/νος παρέμεινε στον τόπο του συμβάντος
μέχρι την επαναφορά του βυτιοφόρου σε θέση
τέτοια που να είναι εφικτή η μετάγγιση του
καυσίμου , στη συνέχεια απεχώρησε.

Ο Συντάκτης

Τ.Σ.Υ.

Ιωάννης

Μ. Αρσενίου

Αντιπύραρχος