Διεύθυνση: Μακεδονίας 4, Ξάνθη, Τ.Κ. 67100 - Τηλ.: 25410 21717 - e-mail: agonasxan@gmail.com
 Πρωτοσέλιδο 
Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου, 2018
8531
 
 
FACEBOOK vs TWITTER

Σαν την αναμέτρηση του λαγού με τη χελώνα! Έτσι χαρακτηρίζεται συχνά διαδικτυακώς ο αγώνας δρόμου ανάμεσα στο Facebook και στο Twitter. Κανείς όμως δεν γνωρίζει το τέλος του παραμυθιού, κανείς δεν γνωρίζει τον νικητή και απλώς όλοι παρατηρούμε την πορεία τους. Ας παρατηρήσουμε, λοιπόν:

 

Σε γενικές γραμμές

Ας πούμε πως το Facebook είναι ο λαγός, αφού μοιάζει περισσότερο γρήγορο και πονηρό. Έχει παγκοσμίως περισσότερους χρήστες που από την άλλη πλευρά όμως, δείχνει να τους χάνει. Καθημερινώς σημειώνει απώλειες σε παγκόσμιο επίπεδο (σε χώρες όπως η Αμερική, ο Καναδάς, η Ρωσία, η Νορβηγία, η Βρετανία).

Ας πούμε και πως το Twitter είναι η χελώνα, αφού είναι πιο προσεχτικό και περισσότερο χαλαρό, αλλά από την άλλη πλευρά δείχνει να υστερεί σε χρήστες, που έχει όμως την τάση να τους αυξάνει και μάλιστα κατά 11 μέσα σε κάθε δευτερόλεπτο που περνά.  

 

Σε θέματα εμπιστοσύνης

Οι χρήστες του Facebook δείχνουν να του έχουν λίγη ή και καθόλου εμπιστοσύνη όσον αφορά στην φύλαξη των προσωπικών τους δεδομένων. Νιώθουν πιο εκτεθειμένοι.

Αντίθετα οι χρήστες του Twitter το εμπιστεύονται περισσότερο, αφού δεν έκανε ποτέ δημόσιες τις προσωπικές πληροφορίες των χρηστών του και επιπλέον, δεν αλλάζει τόσο συχνά τις ρυθμίσεις απορρήτου, όπως κάνει το Facebook. Βέβαια, στα πρώτα του βήματα το Twitter, όταν εμφανίστηκε On Line, φάνηκε περισσότερο αφελές από το Facebook, αφού έθεσε τους χρήστες του σε Hacking, ρισκάροντας το απόρρητο του προφίλ τους. Ίσως όμως αυτό αποδίδεται τελικά στην απειρία και δεν στοίχισε στη συνολική εμπιστοσύνη που οι χρήστες του δείχνουν να του έχουν.


Σε θέματα πολιτικής

Πιο δικτατορικό εμφανίστηκε το Facebook επιβάλλοντας το «Τimeline» του και πιο δημοκρατικό εμφανίστηκε το Twitter όταν οι χρήστες του ερωτήθηκαν ως προς το αν ήθελαν να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία «Suggested Users. Διαφορά πολιτικής, ξεκάθαρη.


Σε θέματα προβλέψεων

Κάποιοι αναλυτές προβλέπουν το πως το Facebook σε 10 ή 20 χρόνια θα πεθάνει, καθώς υπολογίζουν πως για να διατηρηθεί ελκυστικό θα χρειαστεί ανανεώσεις. Ενδεχομένως να αλλάξει εντελώς και να κάνει την εμφάνισή του με άλλη μορφή.  Οι ίδιοι αναλυτές πιστεύουν πως το Twitter δεν θα χρειαστεί ανανεώσεις και μεταμορφώσεις, καθώς δείχνει να μπορεί να συνεχίσει να υπάρχει μέσα στην απλότητά του


Σε συζητήσεις καφενείου

Τα δυνατά χαρτιά του Facebook, αυτά που αναγνωρίζουν οι ίδιοι οι χρήστες του πως έχει, είναι ο κονφορμισμός, τα εύκολα smartphone apps, η άμεση ομιλία, οι φωτογραφίες, η δυνατότητα της ύπουλης παρακολούθησης, το πιο  προσωπικό ύφος, το ότι προσφέρει περισσότερα, έχει περισσότερο κόσμο και… το like. Το Facebook αρέσει.

Το Twitter όμως, αγαπιέται λόγω newsfeed και λόγω απουσίας κουτσομπολιού. Ο κόσμος το αισθάνεται περισσότερο ποιοτικό και οι χρήστες του νιώθουν πως γλιτώνουν από άχρηστες πληροφορίες για το αν ο συμμαθητής τους από τα αγγλικά του 1974, σήμερα έφαγε πίτσα πεπερόνι με διπλό τυρί.


Σε φιλοσοφικό επίπεδο
Ο σκληρός αγώνας των Social Media, η μάχη μεταξύ Facebook και Twitter, σίγουρα δεν κρίνεται με βάση την ταχύτητα και το ποιος είναι γρηγορότερος. Δεν θα κριθεί ανάμεσα στο λαγό και στη χελώνα, αλλά ανάμεσα στο πιο θηρίο από τα δυο, θα έχει τελικά τη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, τη μεγαλύτερη αντοχή, κερδίζοντας σε μάκρος την εμπιστοσύνη των χρηστών του και τελικά μην φτάνοντας στο τέρμα. Μην τελειώνοντας την ύπαρξή του… Αυτός θα είναι ο νικητής! 

 

 Πηγή Πληροφοριών: Τhink Tank - Digital Marketing Agency